søndag den 1. december 2013

1. December.

Så blev det den første december - og jeg har været letsindig nok til at tilmelde mig Decemberblogningen - hihi.
Her er så første af de 24 indlæg.
Et julekort jeg lavede i går.


Papiret er vist fra Inkido.

Julestjernen er fra Riddersholm - jeg trak støvdragerne ud - farvede dem lidt - og satte dem på plads igen - de var nemlig stærkt gule og det passede ikke så godt.


Det lille stempel er fra Nellie Snellen, hun har lavet 4 forskellige sæt der passer til udstansningen fra den punch der lave "bånd glidere" - Så smart! Alle 4 sæt og punchen kan købes hos Hobbygården ;) 



Mine yndlingsstjerner!


Og motivet er en freebie fra nettet.
I dag skal vi til barnedåb - det bliver helt sikkert hyggeligt. 
God Søndag til Jer.

Knus


24 kommentarer:

  1. Det er så smukt et julekort og også dit dåbskort under neden er så lækkert

    God 1. søndag i advent, knuss

    SvarSlet
  2. Fantastisk smukt kort Pips. Du kan bare det med at få en smule til at ligne en hel million.
    Há en rigtig god dag og nyd barnedåben idag.

    SvarSlet
  3. Nydelig kort!
    Vakkert pyntet:)
    Ha en fin søndag, klem:)

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kort Pips : ) glædelig 1.advent og 1.dec dejligt.
    Så hyggeligt igen i år at kunne følge med i julebloggeriet hos jer : )

    SvarSlet
  5. Smukt, smukt. Den stjernedie skal da lige en tur omkring mig på tirsdag, skal den ikke ?
    Håber du har en hyggelig dag til barnedåb.

    SvarSlet
  6. Igen- igen - supersmukt kort. De stempler er bare noget, som man skal eje - har kikket og svlet. Måske jeg får sådan nogle i julegave? Jeg har i hvert fald ønsket mig det.

    SvarSlet
  7. flot kort du har lavet, - en stil jeg simpelthen ikke kan finde ud af ... - he he ... men godt i er andre der kan :) ... KNus

    SvarSlet
  8. Der er kun en ting og sige,,,lækkert lækkert lækkert
    Anja

    SvarSlet
  9. Sikke et skønt kort du har lavet.
    De stjerner er så lækre hvor er de fra?

    SvarSlet
  10. så smukt og romantisk et kort. glædelig 1. søndag i advent

    SvarSlet
  11. Smukt julekort.
    Rigtig god 1. søndag i advent.

    SvarSlet
  12. Hvor er det et smukt kort, kan godt forstå at du er vild med de stjerner, de er da super skønne.

    Glædelig 1. søndag i advent til dig.

    SvarSlet
  13. Et smukt kort. Tak fordi du delte

    SvarSlet
  14. Det er bare et rigtig sødt kort!
    Tusind tak for adventspakken, som jo var en masse skønne pynteting - superdejligt, det skal nok blive brugt :-)

    SvarSlet
  15. Smukt kort med mange lækre detaljer... Glædelig december...

    SvarSlet
  16. Flot flot jule/vinterkort - med mange lækre detaljer.

    SvarSlet
  17. Det var et skønt og romantisk kort med mange fine detaljer, man kan opdage.

    SvarSlet
  18. Smuk og elegant, - fine detaljer

    SvarSlet