torsdag den 28. november 2013

Smukt papir fra Megs Garden!

Siden jeg første gang så papiret fra Megs Garden har jeg syntes at det var noget af det smukkeste..
Man har bare ikke kunnet opdrive det.
Men Inge har fået forhandling af det i Danmark og selvfølgelig var jeg den første til at købe af de smukke papirer.
Her er mit første kort med papir fra den ene af 2 juleserier Vintage Christmas.



Papiret er så smukt så det ikke kræver ret meget pynt.

Jeg har malet et ellers meget rødt metalhjerte med gesso, bundet det i en sløjfe af organza og pyntet med en metalblomst med perle.

Et metalhjørne og en lille julefugl :)


Teksten på papiret nænnede jeg ikke at dække til.


Lidt roser - bær og granduske - og det er det... nå ja - lidt gesso rundt i kanten af papiret.



I går var min søster her og hjælpe med at bage brunkager. Jeg havde ellers forsøgt selv - men det måtte jeg opgive så det var godt hun lige havde en fridag hun kunne bruge her - hihi.
10 dåser blev det til. Og selvom jeg kun lagde kagerne på plader og tog dem af igen - så ville min arm ikke helt være med - og det hævner sig så i dag. Det er sgu da ynkeligt når man ikke engang kan bage lidt. :)
Jeg har heldigvis allerede fået indkaldelse til røntgen og undersøgelse på Vejle sygehus - jeg skal derind d. 11. dec.
Rigtig god torsdag derude.
Knus


11 kommentarer:

  1. Nydeligt julekort med så vakkert papit kjempefine blomster og pynt. Klem synnøve

    SvarSlet
  2. Super lækkert julekort Pips, det er godt nok noget lækkert papir, måjeg nok inddrømme, og du har også godt nok fået noget smukt ud af det her.
    Hvem er den Inge, som sælger det så??? Har du navnet på hendes butik eller webbutik, hvor man kan bestille det???
    Håber virkelig du får nogle gode nyheder med den arm snart, tror også jeg var gået op i limningen, hvis det var mig, må jeg nok indrømme. Men pøj pøj med det, håber det snart er fortid for dig.

    SvarSlet
  3. Sikken et smukt kort igen med mange flotte detaljer. God bedring med armen!

    SvarSlet
  4. Altså den arm - den må godt snart se at blive bedre...det er træls for dig at den skaber sig sådan ;)
    Super smukt kort - og jeg gentager lige mig selv: detaljer detaljer...dem er du altså hammergo' til! :)
    Ha' en rigtig god dag :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det et smukt julekort, du har lavet
    Ses iaften

    SvarSlet
  6. Meget smukt julekort. Det bringer lige julehumøret frem, jeg skal til min første julefrost i aften :-)

    SvarSlet
  7. Lekkert papir som du har brukt på ein flott måte. Likte så godt det metallhjerte som du har forandret med litt gesso :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukt, et dejligt kort, og 10 båser brunkager!!!!! ja så tror jeg også min arm ville blive træt. men jeg er jo selvføgelig "lidt" ældre end dig, hvis jeg bare kan klare de sædvanlige 160 klejner som jeg åbenbart er den eneste i famillien der gider, så må det være godt nok. hvor er det godt du kommer hurtig til på Vejle sygehus, jeg krydser fingre for de kan hjælpe dig, jeg har været inde og "støve" rundt på "Hobby gårdens" (er det ikke der du arbejder) blog, hold op hvor er der mange dejlige ting, jeg fandt også den "plade" som du beskrev, og jeg bestiller den snart, jeg skal bare have lidt mere tid til at finde ud af hvad jeg ellers "ikke kan undvære" du ved. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Så lækkert papir og du har igen fremtryllet et super smukt kort med dine "pipske detaljer"... så fint hjertet blev

    God aften, knuss

    SvarSlet
  10. Hvor er det altså et smukt kort du har lavet, fine detaljer, meget elegant pyntet
    God weekend

    SvarSlet
  11. Sikke et super flot julekort. Det er smukt papir og altid dejligt med en masse rødt på julekortene.
    Hvor er det træls for dig med armen. Man kan godt leve højt på sin søsters julebag - det har jeg gjort i årevis! Det plejer godt nok at være i bytte for konfekt.

    SvarSlet