fredag den 15. november 2013

Lidt fra klubben.

Tutteluuuuuu.....

Her er omsider et par kort igen. De sidste 3 uger har jeg kun lavet et eneste kort - men i klubben i aftes fik jeg da lavet et par stykker.
Det første er et lift af et kort fra Pinterest.

 Og det andet blev et babykort.

Opdatering på min arm (gid fanden havde den!)
Det har ikke hjulpet en hujende fis at være til Fysioterapeut... eller jo... - det har det måske nok. Men det har bare ikke hjulpet det jeg havde håbet. Jo - jeg har brugt en fandens masse penge på behandlinger. De penge kunne jeg sagtens have brugt på noget mere spændende! 
Så mandag skal jeg igen til lægen - der skal vurdere om jeg skal ind og scannes og have en blokade. Eeevvv.... jeg ka ikk li nåle :( - og jeg HADER blokader!
Meldingen fra Fyssen er at selvom blokaden måske tager smerterne må jeg IKKE begynde at arbejde igen før armen er godt og grundigt genoptrænet - for hvis jeg gør det er jeg bare sygemeldt igen inden en måned.
Og jeg tænker at lønnen som Fleksjobber slet ikke ER til at skulle til en frygtelig masse behandlinger.
Hold kæft hvor er jeg TRÆT af systemet!!! Og VRED!
Tænk at man på den måde skal straffes fordi man arbejder! 
Ved sgu ikke om jeg overhovedet synes det er det værd..?

Men ellers går det da meget godt. :)
God weekend derude.

Knus

18 kommentarer:

  1. Og som altid kanon flotte kort begge to Pips. Smadder surt, at de behandlinger ikke hjalp, som de skulle, men er desværre også min dårlige erfaring. Man er hjulpet af med en masse penge, og ser ud til at fyssener den eneste, der får noget ud af det hele LOL. Jeg kan virkelig godt forstå, du er træt af systemet og det hele, men jeg vil alligevel råde dig til at hænge ved så længe du kan, for tro endelig ikke, at du får mere ud af at blive helt førtidspensionere, tværtimod. Jeg kan garantere dig for, at jeg vil gerne bytte, hvis bare jeg kunne få lov og kunne klare det, men jeg fik aldrig valget, men kun at vide at det var eneste mulighed, og så er man godt nok sat på naturlig skrump. LOL.
    Håber godt nok for dig, at du får en god bedring meget snart, så du kan begynde at nyde livet lidt mere igen.
    Knuzzzzzzzzer

    SvarSlet
  2. Dine kort er som altid supersøde, og det er da noget møg med den arm, (skåner du den nok?) jeg forstår godt din vrede og irritation over det går så langsomt, det undre mig du selv skal betale for dine behandlinger, jeg har efterhånden rendt til "jeg ved ikke hvad" og er først nu begynt at betale for genoptræning (37½ per gang) måske du skulle prøve at tale med komunen, og høre om der ikke er tilskud til den slags, det er skq da ikke din skyld din arm driller. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte kort og øv da med behandlingen... ja systemet er lige til lukke op og s.... i.... næ du skal bare lavet noget kriminelt så du kommer ind og sidde... så får du hjælp eller hvis du havde en anden hudfarve så kunne du skam få al' den hjælp du ville... hmm... er heller ikke ret vild med systemet og gi fanden havde alle de indvandre som bare komme til DK og vores vidt åbne døre... grrr...

    Nå men så fik jeg lige luft... fnis... du må ha' en pragtfuld weekend og nyder livet i fulde drag...
    Knus og kram

    SvarSlet
  4. Jeg synes, at du har lavet nogle lækre kort. Jeg synes, at det lyder som en hård tid Dorthe. Håber at du får det bedre.

    SvarSlet
  5. Hej Dorte,
    Øv, det må være træls. Det er hårdt og frustrerende - håber, du har kræfter at holde ud. Det virker så uretfærdig at blive "straffet". Ønsker god bedring og fremgang. :-)
    Som altid nogle super skønne kort, du har vist os!

    SvarSlet
  6. Det er nogle søde kort - og nogle overlækre blomster.
    din arm er noget skidt. Og systemet er ikke altid let at tackle - når man nest har brug for det. Jeg kan desværre kun ønske dig god bedring. Og god weekend. Knus.

    SvarSlet
  7. Som altid fine kort - og ØV med den arm - så forstår jeg bedre dit nye FB foto. =0)
    Er du kommet til skade med armen på jobbet?? For så er det da ikke dig selv der skal punge ud til behandliger m.v. Håber der snart kommer en god løsning - for smerter og lemmer der ikke kan bruges til noget er bare så træls. Prøv at have en god weekend alligevel og find noget at grine af - det hjælper da bare lidt.

    SvarSlet
    Svar
    1. OK har så lige læst bagud og kan se det er en GAMMEL skade. Håber de finder på noget der kan hjælpe dig.

      Slet
  8. Lekre kort begge to!
    Håper armen din blir bedre snart:)
    Ha en fin helg, klem:)

    SvarSlet
  9. nydelige kort :)
    Ønsker deg god bedring med armen :)
    Klem Connie

    SvarSlet
  10. Rigtig flotte kort du har fået lavet og virkelig træls med armen. God weekend.

    SvarSlet
  11. så flotte kort og øv med den arm ønsker dig god bedring

    SvarSlet
  12. Super smukke kort - som sædvanlig ;)
    Jeg kan så godt forstå du er godt og grundigt træt af både "systemet" OG armen - der er ikke noget værre når man synes det hele er to skridt frem og tre tilbage. Ønsker dig god bedring...og pas på dig selv! :)
    ..og så lige et spørgsmål: er det dig der har handlet scrapstuff i Polen ??...og hvis det er har du en adresse måske du vil af med ?? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. :)
      Og jeps - det har jeg gjort et par gange ;) Smid mig en mail på: pabst1@bbsyd.dk så får du lidt link tilbage ;)

      Slet
  13. ÆV ÆV Dorthe hvor er det surt med den arm og jeg kan godt forstå din frustration og ønsker dig rigtig god bedring.
    Dejligt at du trods alt kan være lidt kreativ og det er nogle rigtig smukke kort du har lavet ;O)))

    SvarSlet
  14. Flot kort du fik lavet i torsdags, - godt du er kommet igang igen med kort, - selv om du har ondt i armen.

    SvarSlet
  15. Øv med din arm... og surt med alle de penge man bruger på fys. Med hensyn til blokade gør det slet ikke ondt og det hjælper som regel

    Super lækre kort du har lavet igen

    God eftermiddag, knuss

    SvarSlet