onsdag den 6. november 2013

Et par Herrekort.

Der er skam liv i mig endnu :) - Men der er ikke blevet lavet meget det sidste par uger.
Ham fyssen er en hård nyser - og han er en "ond satan" *G*
Men det skal vel være skidt før det kan blive godt. Lige nu render jeg rundt med skulderen tapet ind - og er blevet pålagt at æde gigtpiller i en uges tid.
Der er efter hans mening en væskesamling i skulderen - og en del andre skavanker der skal ordnes. Og efter en behandling hos ham kan jeg faktisk dårligt løfte armen i et par dage, men det betyder vel at han har fat i noget rigtigt.....?

Nok pyller for nu :) ..
Her er et par Herrekort jeg har lavet. Det første lavede jeg i klubben for snart 14 dage siden.
 Og det andet her har jeg lavet i dag.
Jeg har endelig fået min Silhouette til at køre - og det ses vist på kortet - haha.
Krondyr, tal, hjørne og blade er alle skåret på Silhouetten.
Den bliver jeg helt sikkert vanvittig glad for - hold op den kan meget ... så nu er det med at få lært det.
Kortet skal min søster bruge i weekenden - så hun får lov at give aftensmad i aften :)

God onsdag aften til jer.
Knus

20 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er de flotte begge to Pips. Du kommer da til at gå helt amok nu, når du har fået sådan et monstrum i huset??? Men dejligt for dig, hvis det kan afhjælpe den skulder lidt. Håber da, at det kommer til at hjælpe snart så, ellers ville jeg snakke med lægen igen. Har selv haft meget dårlige erfaringer med de fysser, hvor lægen til sidst stoppede det, fordi han var alt for hård, så det faktisk gjorde mere skade en gavn. Min læge plejer at sige, at man skal kan mærke en mærkbar bedring indenfor max 3 uger, ellers hjælper det ikke, så sørg for at være obs på det og tal med din læge, hvis det ikke snart bli´r ret meget bedre.

    SvarSlet
  2. Super flotte herrekort. Håber han har fat i noget af det rigtige ham fyssen. :-)

    SvarSlet
  3. Super flotte kort du har lavet. Fortsat god bedring med skulderen.

    SvarSlet
  4. Flotte herrekort. Jeg er hel vild med den hjort!

    SvarSlet
  5. Fine herrekort og dejligt at du har fået gang i Sillen. Knapt så dejligt med skulderen 😔 god bedring

    SvarSlet
  6. Super smukke herrekort, - godt du fik gang i Sille, - og ham fyssen skal nok få gang i din arm igen, - men det tager nok bare lidt tid, - husk Rom blev ikke bygget på en dag.
    Knus og god aften, - ses i morgen

    SvarSlet
  7. Åh så mycket fint du har gjort, gillar din stil och det du gör. Blir inspirerad varje gång jag är här även om jag är dålig på att lämna spår efter mig.
    Tack för allt fint du bjuder på ♥
    Krya på dig och hoppas att du snart mår bättre.
    Kram Marie

    SvarSlet
  8. Sikke flotte kort du har lavet, måske den der "sille" (er det sådan den hedder) kan afhjælpe din ømme arm lidt, for det er da godt nok trælsk som du bliver ved at slås med det skidt, god bedring Pips og knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Rigtig søde kort og godt fyssen har fat i noget af det rigtige... håber snart du er på ret køl igen... Go' torsdag..

    SvarSlet
  10. Wow, det er da et skønt kort med kronhjorten. Dejligt at høre du har fået gang i maskinen. Og god bedring med skulderen. Håber snart der kommer styr på den.

    SvarSlet
  11. Nejjjj et fint kort den har jeg da ikke set...;-) fnis
    pas nu på armen , godt du har fået gang i maskine

    SvarSlet
  12. Kendte til alt det med fys og træthed bagefter, men dom du siger... det skal være skidt før det bliver godt :-)
    Lækre kort du har lavet... godt du har fået en Sille

    God aften, knuss

    SvarSlet
  13. Kjempefine kort :)
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  14. God bedring !!!
    Super flotte kort IGEN :-)
    Det billede med bilen, er det et stempel eller ??? er bare så vild med den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) - Bilen er et print. Det er et ark med samme bil i 4 forskellige farver.
      Hvor den er fra kan jeg ikke huske desværre.

      Slet
  15. Jamen det var jo godt du fik din Sille til at samarbejde *G*....og nogen flotte kort er det blevet til :)
    ..nu må den arm da godt snart blive ok - træls at ha' ondt så længe.

    SvarSlet
  16. Super lækre kort og som altid med skønne detaljer.
    Jeg har også en sille men den samler vist bare støv, måske en dag.........
    Rigtig god bedring med armen ;O)))

    SvarSlet
  17. Sikke fine kort du har lavet igen, og tænk at du har fået gang i Sillen.
    Det er en utrolig maskine og sjovt at se hvordan den kan finde ud af det....hihi. Fine ting du har skåret.
    Det lyder sandelig ikke rart med den skulder, men fysser er kloge mennesker. Jeg har mærket min i dag, og de har nogle gode ideer og gode øvelser......
    Så rigtig god bedring til dig.

    SvarSlet