lørdag den 30. november 2013

Et Dåbskort

I morgen skal Vi til Barnedåb i familien, så jeg har lavet et par dåbskort her midt i alle julekortene. Dejligt med lidt afveksling.
Dette kort valgte min søster skulle være kortet fra dem.


 Motivet er fra Digital Papers. :)

 

I morgen er det allerede d. 1. December... huuha.. så skal vi i gang med juleblogningen som efterhånden næsten er en tradition :)
Jeg glæder mig til turen rundt på alle julebloggene - det er bare så hyggeligt!
Er du en af julebloggerne?
Rigtig god weekend.
Knus

7 kommentarer:

  1. Rigtig fint kort pips : ) og nuttet motiv rigtig god dag i morgen, med barnedåben.
    Jeg er med igen i år, selv om der har været totalt stille fra mig, så er jeg klar igen, ses : )

    SvarSlet
  2. Det er bare sååååååå cute Pips, det blir de bestemt glad for, er jeg sikker på. Glæder mig til at se, alt det fine inspiration, som du helt sikker disker op med i hele december, hvis jeg kender dig ret. Håber det går bedre med armen så i det mindste. Vi ses herude i blogland.

    SvarSlet
  3. Sødt motiv og skønne farver. Dejligt at se du igen får scrappet. Har savnet at lure på din blog.....

    SvarSlet
  4. Nååer hvor er det sødt, og så er det i morgen vi flår den første adventsgave op, jeg starter med Maryanns for der er indpakningen bristet. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den kan jeg jo ikke starte med - for den er aldrig kommet. Måske jeg skal lade være med at åbne en i morgen så...

      Slet
  5. Super flot kort du har lavet.

    SvarSlet