fredag den 22. november 2013

En produktiv klubaften :)

for en gang skyld :) ....
Jeg fik nemlig lavet hele 3 kort i aftes.
Det første er lavet med en embossingfolder jeg bruger alt for lidt. ... hmm... hvilket i grunden bare er generelt med mine embossingfolders.
Bruger du embossingfolders? og hvor meget? 

Kristtjørnbladene er skåret med Silhouetten - med en fil jeg selv har lavet. Den maskine er da for fed!

Andet kort er med papir fra Glitz den røde doily er fra Henriette ;) 



Tredie kort er med motiv som enten Bodil eller jeg har fundet på nettet. Hjørnerne er skåret på Silhouetten.


Teksten på motivet synes jeg var så sød - så det skulle fremhæves på en eller anden måde. Det blev med en TH ramme.


Jeg har lige været ved lægen med min arm ... igen - igen - igen.... Hun fortalte at min Fysioterapeut faktisk havde været forbi til morgen og drøftet min skulder/arm med dem.
Det synes jeg sgu er god service!
Så nu skal jeg til undersøgelse på Vejle sygehus - og indtil vi har resultatet af den undersøgelse er der ikke flere behandlinger nogen steder.
Så håber jeg det hjælper - og det må gerne være snart!
Jeg er ihvertfald positiv og optimistisk lidt igen nu :)
God weekend derude - og Tusind tak for besøg og kommentarer!
Knus.

14 kommentarer:

  1. Beautiful cards.
    Love the sentiment.
    Gr Elly

    SvarSlet
  2. Super lækre julekort igen... især det med embossing folderen. Jeg bruger tit mine embossing foldere ( idag er der et kort på min blog med en ;-) ) Jeg synes det giver så flot en effekt på noget lidt kedeligt karton ;-)
    Håber at du nu kan blive afklaret , så du kan komme videre igen.... det er så enerverende, når ikke det går fremad med armen.

    God weekend, knuss

    SvarSlet
  3. Skønne kort alle tre, - ja du havde godt nok travlt i aftes, - godt du er kommet igang igen.
    Vi ses

    SvarSlet
  4. Dejlige kort, alle tre, jeg har en del embossing foldere, men er slem til at glemme at bruge dem, jeg husker sidste jul var jeg helt syg for at købe den med de små prikker (der ligner sne) jeg købte den også, har vist brugt den to -tre gange, da jeg købte min E bosser fulgte der en "stor" A 4 format med, den er rigtig flot, jeg skal vist til at overveje at bruge dem lidt mere, for det gir jo en skøn efekt.
    Jeg tror du nu er på rette spor med din arm, hospitalet går nok lidt mere i dybden end "fysseren" det er jo ikke altid at "rive og flå" er den rette medicin. god weekend og knus morkaren.

    SvarSlet
  5. som sædvanlig har du lavet nogle flotte kort - jeg er specielt vild med det første med embossingfolderen, og så er kortet med teksten bare rigtig sødt, og rigtig sød tekst. Jeg har ret mange embossingfoldere, og i perioder bruger jeg dem meget, og indimellem glemmer jeg dem... de giver bare en god effekt.

    SvarSlet
  6. Alle tre er bare super flotte alle sammen, men må alligevel indrømme, at det sidste vandt mit hjerte totalt Pips. Det er sååååååååååå cute og den tekst er bare perfekt til det.
    Dejligt at høre, at lægerne endelig tar over og gør noget ved den arm, så forhåbentligt blir det hele nu snart meget bedre igen. det håber jeg godt nok for dig, så du kan komme tilbage til alt som det var igen. Vi savner også at komme tilbage til at se rigtig mange super lækre kreationer hele tiden, de er bare altid rigtig fed inspiration for os alle sammen.

    SvarSlet
  7. 3 meget flotte julekort med et hav af fine detaljer...

    SvarSlet
  8. Sikke dejlige julekort!

    Jeg bruger også mine embossingfolders for lidt. Men har faktisk lige gang i et kort, hvor jeg bruger en :)

    Rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  9. Så flittig du er :)
    Synes det blir ein fin effekt ved bruk av embossingplater, men desverre så bruker eg dei alt for sjeldan :)
    God helg til deg :)

    SvarSlet
  10. super flotte kort. ja det er ikke sjovt at have smerter hele tiden ,kender det alt for godt. Håber de snart finder ud af hvad det er

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare fine kort du har lavet. Den embossingfolder er da for fed. Du har da faktisk pligt til at bruge den, når du nu har den. (Jeg har en del og er ikke god nok til at bruge dem, selv om jeg synes de har en flot effekt på et stk ensfarvet karton....så måske jeg skulle huske det)
    Kys til dig fra Henriette, fordi du skriver om hende - skulle jeg skrive. Du skulle se et smil fra øre til øre her.
    Det lyder faktisk fint med et sygehusbesøg. Selv om du godt nok får fin service hjemme i Billund.
    Vi giver gerne kaffe/mad/husly når du kommer til den store by. Husk lige det.
    Rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet
  12. Skønne kort du har fået lavet der. Det første med embossingfolderen er nem og skøn. Jeg bruger også mine alt for lidt og har faktisk lige besluttet at ændre på det. De 2 andre oser af jul og lækre detaljer. Så flot som altid. Held og lykke med din skulder. Nu må det gerne snart blive bedre for dig. Knus

    SvarSlet
  13. Fantastisk flotte kort. De hjørner i nr. 3 - dem har du fra silhouetten... har du et id nummer på dem - har ikke ritig kunne finde dem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror måske jeg selv har lavet filen til hjørnerne. Men stik mig din mail så sender jeg da filen til dig ;)

      Slet