søndag den 24. november 2013

En ny embossingfolder ..... og en vinder

I går var Bodil og jeg en tur i Hobbygården.
De skal jo ikke slippe helt for mig deroppe bare fordi jeg er sygemeldt.
Men uha... så bliver man jo fristet... kender I det? *GG*
Jette viste os nye embossingfolders fra Couture Creation - og jeg måtte da have denne med hjem.
Jeg har så godtnok beskåret den efter hvordan jeg ville have kortet, men det kan man jo gøre efter smag og behag.
Jeg er vild med papiret til at rive, slide og slibe - det er SÅ fedt sammen med embossingfolders.


Meget enkelt kort - og lilla er da en julefarve ikk? :)


Jeg blev også fristet af den nye dies fra Marianne Design med kogler og lærkegren, den er da skøn!


I dag er Patrick og jeg ved at lave dej til årets brunkager. Han får lov at tage det seje når melet skal æltes i - hihi. Men brunkager SKAL og VIL vi sgu have!

Og han har så også fået lov at trække en vinder af min lille give away. Det blev .................
Susanne Nielsen!

Tillykke Susanne (chicks) 
Smid mig lige en sms med din adresse  (indenfor en uge!) ... så sender jeg den lille pakke afsted en af dagene.
---
God søndag derude.

Knus

11 kommentarer:

  1. Fedt kort, den embossing folders kunne jeg også godt forelske mig i!!!!
    Jo lilla er også en julefarve!!!
    God fornøjelse med brunkagerne!!!

    SvarSlet
  2. Super lækkert kort du har lavet her Pips, Både embossingfolder og die er da bare super seje. Især dien kunne jeg nu godt blive fristet af, må jeg indrømme he he. Det er bare for glat, de bli´r ved med at lave så mange fristelser for os hele tiden LOL
    Stort tillykke med gevinsten til Susanne, nyd den kære ven.
    Håber I får en hyggelig søndag med nybagte brunkager, det lyder nu slet ikke så tosset, men gider altså bare ikke at lave dem he he he he

    SvarSlet
  3. Dejlige indkøb, og selvføgelig er lilla en julefarve, men jeg sidder og overvejer om dine brunekager holder til jul, nå men ellers må Patrivk jo i gang med at ælte igen, tillykke til Susanne og knus til dig og "bagersvenden" fra morkaren.

    SvarSlet
  4. Jo jo da - lilla er skam en julefarve..bare ikke hjemme hos mig *G*
    Skønt kort du har lavet - det ser super godt ud med den nye embossing folder.
    Jeg tænker som morkaren: de brunkager holder da vist ikke til jul...mon..?? ;)

    SvarSlet
  5. Smukt kort - og den embossing folder...! Du bliver mig et dyrt bekendtskab, Pibs. Suk
    Det er ikke første gang (og sikkert heller ikke sidste) du får mig forbi din scrappusher... :D
    Får du ikke allerede procenter dér, så burde du få; for jeg kan da ikke være den eneste, der bliver inspireret af og får lyst til at prøve at lave nogle af de yndige ting du laver.
    Jo, lilla er kommet for at forblive en julefarve. Dog er julen meget traditionsrig hos mig, hvad farver angår (bestemt mørk) rød, grøn og guld ;o) - God bedring med din arm.

    SvarSlet
  6. Hov! Tillykke til Susanne Nielsen :)

    SvarSlet
  7. Hold da lige op - hvor er du hurtig - dit nye legetøj er allerede kommet i brug.
    Super sød kort du har lavet, - jo lilla er da også julens farve.
    Tak for i går
    Tillykke til Susanne Nielsen

    SvarSlet
  8. Super flot og lækkert kort og den embossing folder er da bare for lækker, kan godt forstå du måtte
    eje den!!!!!!!!!! ;O)))

    SvarSlet
  9. Ih, en flot embossingfolder og et lækket julekort!

    Tillykke til Susanne ... dejlige sager, du har vundet :)

    SvarSlet
  10. Meget lækkert kort og tillykke til vinderen..

    SvarSlet