mandag den 25. november 2013

3 kort ... mange billeder :)

Dette er et langt indlæg - så er I advaret.
I går var jeg nemlig kreativ det meste af eftermiddagen og aftenen - og råhyggede i Scraprummet.
Det blev til de følgende 3 kort.

Motivet på det første var mega populært sidste år. Jeg har så først fået det brugt nu - hehe.

For et par uger siden købte jeg nogle store ark guldfolie af Laila i klubben, det har jeg stanset lidt ud i til dette kort ... og nu har jeg bestilt mere folie - for det er mega flot at lave udstansninger i!

Lidt close - ups.




Og så har jeg lavet et kort med rådyrene fra årets Pion papir. De er SÅ fine!


De røde blomster er hjemmelavede.


Og til sidst endnu et Pion motiv - dog af ældre dato. Men jeg har ikke nænnet at bruge det.




Blomsterne her er også hjemmelavede.


De 3 motiver havde jeg lagt frem på skrivebordet - for NU skulle de bruges!! Har I det også sådan ind imellem? *G*
Tusind Tak for besøgene og de søde kommentarer.
God ny uge derude!
Knus

16 kommentarer:

  1. De er rigtig flotte dine julekort.. så fyldt med fine detaljer... og ja det ser super flot ud i folie..

    SvarSlet
  2. Superskønne kort som altid. Den blå er jeg helt vild med - og flotte hjemmedyrkede blomster. Guldudstandsninger er bare super flotte.

    SvarSlet
  3. WAUW hold da helt ferie Pips, du har godt nok været kreativ, og hvor er de bare flotte alle sammen. Jeg bli´r helt misundelig, når jeg ser dit smukke arbejde her, der er da godt kanon flot lavet alle 3.
    Håber da, at det betyder armen har det lidt bedre også så?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nææh - overhovedet ikke. Men noget skal man da lave ...

      Slet
  4. Alle er bare sååå nydelige og flott pyntet Dorthe!!!
    Ha en kreativ og god ny uke :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  5. Skønne julekort, alle tre, det guldfolie (ser død godt ud) hvor køber man det? det kan jo give de fleste af ens dies en helt nyt fungstion, især der hvor du har sat et snefnug sammen med både hvidt og guld, sk--- flot knus morkaren.p.s. det sidste blå kort er så lækkert.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sender da lige et par ark til dig når jeg får det Karen. Det er nemlig SÅ fint! Og tak for dine altid søde kommentarer! :)

      Slet
    2. Tre skønne julekort, - med mange fine detaljer, - sløjfen på det første kort, er super flot.

      Slet
  6. Jamen Dorthe, man kan simpelthen ikke undgå at komme i julestemning når man kigger på dine utrolig smukke og lækre kort som er fyldt med så smukke detaljer ;O))))

    SvarSlet
  7. Det var da bare nogle smukke kort du har fået lavet.

    SvarSlet
  8. Som altid nogle rigtig fine kort og sikke mange fine detaljer, fint ser det ud med guldfolien, har længe været på udkig efter det, men har ikke været heldig at finde det endnu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige bestilt resten hos hende hvor jeg købte mit. Så I kan købe lidt fra mig når jeg får det :)

      Slet
  9. Hej Dorthe

    Det vil jeg rigtig gerne
    Hilsen Tove

    SvarSlet
  10. 3 superflotte kort og med alt det pynt det kan trække. Utroligt hvad du kan med alle de fine ting.

    Jo vi skal da scræppe/scrappe. Skal vi tage den på sms ? Skal lige til frisør om lidt...men op ad dagen ?

    SvarSlet