torsdag den 21. november 2013

2 julekort.

I går fik jeg lavet et par julekort igen. 
Til det første har jeg selv lavet baggrundspapiret med glitter glaze.

 Og det andet er lavet med papir fra Ladybug/Papercraftscandinavia.
Og så har jeg rigtig lavet filer til Silhouetten - så rensdyr, grankogler, grene og doily er skåret på dette vidunder.
Jeg skulle have været til læge med min arm i mandags - men lægen var blevet syg - så jeg fik en ny tid i morgen kl. 9.30. Til gengæld var jeg så igen forbi fyssen i går - og han er mester i at få en til at føle sig gennembanket *G*. Han forstår så heller ikke at det ikke bliver bedre - og i går suste han til min læge og hentede mine gamle operationspapirer. Jeg troede godtnok de fik den slags oplysninger sammen med henvisningen. Det kunne jo måske være nyttigt for dem at vide. Men nu har han dem så inden han skal mishandle mig næste gang *G*
I aften er det klubaften. Jubiiii....! Og jeg tror faktisk jeg for en gang skyld skal lave lidt.
God torsdag i sneen :)
Knus

14 kommentarer:

  1. Søde jule kort du har lavet ;-) God bedring med armen...

    SvarSlet
  2. Hvor er de kort bare søde Pips, rigtig flotte begge to. Jeg håber da godt nok, at du snart får lidt bedring med den arm, og håber da, at din læge snart ser fornuften i at droppe den mishandler, som kun ser ud til at koste penge. Men det var desværre samme oplevelse jeg selv havde, og lægen gav ikke op før efter 12 eller 14 behandlinger, men det er jo hul i hovedet i min verden LOL.

    SvarSlet
  3. Woot woot, skønt at se, at du er i gang igen ;)

    SvarSlet
  4. Ja, men de er da fine begge to, men jeg er mest varm på det første med de flotte skøjter, og hvor passer dit stempel godt til støvler og snefnug. det er da noget rigtig skidt med den arm, har den været brækket engang? og måske groet forkert sammen, måske "fysseren" tager lidt blidere på dig når han ser hvad du har været igennem. god bedring og kmus morkaren.

    SvarSlet
  5. Vildt søde kort du har lavet og lækre detaljer! God weekend!

    SvarSlet
  6. To vakkre julekort du har laga. Nr 1 likte jeg meget godt. God bedring med armen. Klem synnøve

    SvarSlet
  7. Smukke kort - især det første er min favorit...hvis det interesserer dig....hii.
    Dejligt at du kan scrappe lidt - trods din dårlige arm. Håber fyssen kan hjælpe dig gennem...

    SvarSlet
  8. To finekort :)
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  9. 2 rigtig søde kort... håber på snarlig bedring af din arm... Go' weekend..

    SvarSlet
  10. To fine og elegante julekort, - mange flotte detaljer.
    God tur til lægen idag.
    Vi ses

    SvarSlet
  11. Super lækre julekort og hurra for Sillen ;-))
    Håber du får lidt svar ved lægen idag

    God weekend, knuss

    SvarSlet
  12. super flot kort med skøjterne - den die bliver jeg vist nødt til at eje på et tidspunkt...:-).

    SvarSlet
  13. Så fine og elegante kort. Især det første er helt vildt skønt.

    SvarSlet