torsdag den 10. oktober 2013

Ventetid...


Det er virkelig længe siden jeg har deltaget i en udfordring.
I dag har jeg så færdiggjort et LO jeg startede på for nogle dage siden - og som er lavet til månedens mood board udfordring hos Maja Design.
Jeg har brugt papirer fra Majas nye serie Vintage Autumn Basic.
Mood boardet ser sådan ud denne gang:

Moodboard-October

På Convention købte jeg et Magnolia stempel (jow jow) - der er ikke ret mange af de stempler jeg kan lide... men lige præcis det med storken - og så det med elgen fra sidste år, synes jeg er vildt søde, så storken kom med hjem - og elgen blev bestilt. :)  Og lige til dette LO synes jeg endda at storken var ret velegnet... og så er der ikke så meget der skal farves på det motiv - haha.


Den lillebitte bamse har jeg fundet på eBay.


Hjørnet er et chipboard - jeg har farvet med distress ink.


Hist og her har jeg fugtet og krøllet papiret - og bundet det lidt ind med blå organzabånd.


Bogstaverne er et alfabet fra Dusty Attic - også farvet med distress ink.


Lidt forskellige blomster - den store er fra Prima.


endnu et chipboard fra Dusty Attic


Det går ikke så hurtigt med at scrappe som det plejer. Flere dage om et LO er aldrig sket før, men jeg må tage lidt hensyn til min arm kan jeg godt mærke. :) - og hvad pokker.... lidt har også ret.

Babyen er iøvrigt kommet til verden - en lille Albert - og derfor blev LO ét blåt ... hvilket jo passer godt til Susannes (min nevøs søde kones) tunika. :)

God torsdag eftermiddag/aften.
Knus.

25 kommentarer:

  1. Dit layout er rigtig flot og med mange fine detaljer.

    SvarSlet
  2. Et rigtig sødt lo, og en flot detalje med papiret der er "krøllet" lidt sammen med bånd på

    SvarSlet
  3. Dette var en superfin LO Dorthe♥. Masse flotte detaljer og nydelige farger♥.
    Ønsker deg en fin helg.

    Klem, Marita

    SvarSlet
  4. Sikke et fantastisk smukt LO med mange skønne detaljer

    SvarSlet
  5. Så flot og med mange lækre detaljer

    SvarSlet
  6. Rigtig pragtfuldt LO med mange søde detaljer... og ja det er en sød stort som jo lige passer...

    SvarSlet
  7. Hvor er den altså bare super flot, - mange flotte detaljer.
    Ses i aften

    SvarSlet
  8. Det er så super smukt... lækker detalje med sløjferne

    God eftermiddag

    SvarSlet
  9. Super flot LO - kan godt li' det "raltede" look og de mange sjove ting du finder rundt omkring, men Dorte, malede stempeltryk... tja tja tja ;-)
    Pas nu godt på din arm, ikke for meget scrap...

    SvarSlet
  10. WAUW hvor er det bare super super flot alt sammen Pips, og med så mange over fede detaljer overalt hvor man kikker. Kanon flot arbejde, hun må da være ellevild med det vil jeg tro.
    Du ved godt, at du meget nemt på få sekunder kan lave sådan en lille bamse bare ud af en piberenser ikke? Sig til, hvis du vil vide hvordan ok? Det er såå snyde nemt, at det næsten er løgn og kan vist ikke findes billigere heller.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis piberenserbamserne er ligeså kønne og gennemførte som dem jeg har fundet på eBay vil jeg da gerne lære det... :)

      Slet
  11. Hold da op hvor er det flot. Sikken en masse skønne detaljer,

    SvarSlet
  12. Hvor er det smukt - virkelig flot arbejde!!!

    SvarSlet
  13. Sikke et smukt og lækkert layout med så mange lækre detaljer at gå på opdagelse i og de lækre "folder" gør det endnu mere spændende ;O)))

    SvarSlet
  14. Skønt LO af "mor og Albert" og din evne til at pynte er ovenud, den med piberenseren tror jeg nu ikke på, jeg kan da se syningerne på arme og ben, jeg syr selv bamser og jo mindre de er jo svære bliver det. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er bare så fine de små bamser - og rigtig godt lavet! Jeg tvivler også lidt på en piberenser kan det samme ;)

      Slet
  15. Hvor er det smukt! :) - jeg er altså vild med din stil, selvom den ligger langt væk fra min egen, jeg ville aldrig kunne få det til at se så ud vintage i detaljerne som du kan :)
    Den stork er da bare for sød - jeg har det ellers lissom dig med Magnolia, men den kunne godt finde vej hertil også ;)
    Ha' en rigtig dejlig dag - og pas nu på den arm ;)

    SvarSlet
  16. Hvor har du lavet mange smukke kort:)

    God weekend:)

    SvarSlet
  17. nooorrrhhhh hvor er det sødte dit LO. Især bamsen er jeg helt skudt i, men det var du vel ikke i tvivl om ;-) Jeg kan godt forstå at du er vild med den stork, den er da godt nok også sød. Min Magnolia tid er for længst ovre, men en enkelt snemand og baby, har jeg da gemt....de skal nemlig heller ikke have så megen maling ...hi hi..

    SvarSlet
  18. wow det hele matcher så flot, lækre detaljer. Du må have en god weekend

    SvarSlet
  19. Super flot LO, med en masse lækre detaljer, skønne farver, SÅ FLOT!!!
    Hvad gør det at det tager lidt tid, det er resultatet der tæller - ikke mængden.

    SvarSlet
  20. Superflot og med dine lækre kanter der får det til at se helt stof-agtigt ud.
    Smart mor tog en blå bluse på.......og heldigt for dig, for det blå er bare så fint sammen.

    God weekend herfra.

    SvarSlet
  21. wauh hvor er det bare lækkert, så fyldt med fede detaljer.-)

    SvarSlet