fredag den 18. oktober 2013

Tid for en lille Give away....

Min tæller tripper mod 150.000 besøg her på bloggen. Det er ret vildt synes jeg - og selvfølgelig er jeg både glad og stolt over alle I der gider kigge forbi.
Grunden til jeg har blogget så længe er dog helt klart alle I der efterlader en lille hilsen herinde - og derfor har jeg bestemt at det er en af Jer der skal have muligheden for at vinde følgende lille give away:


Der er 3 ark med motiver
12 ark 6" x 6" graphic 45 papir
1 alfabet
Foam snefnug stickers
lidt blomster
1 pose halvperler
1 Rhinstens/perle blyant
1 lille bamse og 1 lillebitte dukke
1 fl. stickles
4 pk. chipboards
3 stykker blonde

Jeg trækker lod blandt alle de kommentarer der kommer ind i indlæggene fra dette indlæg og frem til d. 22. november, OBS! ...  dog kun hvis du efterlader en kommentar i dette indlæg om at du gerne vil deltage i trækningen. (Kommentarerne i dette indlæg er ikke nok til at deltage i trækningen)
Du behøver ikke være følger af min blog.
Du behøver heller ikke dele billedet på din blog - men det må du selvfølgelig meget gerne.
Hver kommentar giver et lod (dog ikke spam *G*)

Jeg trækker gevinsten søndag d. 24. november.

Og så slipper I ikke for at se et af de kort jeg fik lavet i klubben i aftes. (apropos hønsegård *GG*)
Jeg mener dette kort går under kategorien Herrekort.


Papiret er fra FabScraps, motivet er en freebie fundet på nettet.
Hønsetråd lavet med Cheery Lynn dies.

Finér skilt med stemplet tekst.


Og efterårsfarvede blomster :)


God weekend lige straks!
Knus.

40 kommentarer:

  1. Tillykke med det finde besøgstal. Sikke et flot kort du der har lavet, men det gør du jo altid.
    Jeg vil gerne deltage i din give away

    Hilsen Tove

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig fint kort. :)
    Jeg vil gerne deltage i din give away
    Hilsen
    Henny54

    SvarSlet
  3. Sikke et smukt hønsekort. Er selv vild med hønsegitteret og har nu endelig fået købt den rigtige. Det er nogle super smukke kort, du laver i julekortkurset på ss. Give-away? Den ser lækker ud.

    SvarSlet
  4. Wow tillykke med det flotte besøgstal ... Det er jo helt vildt

    SvarSlet
  5. Fantastisk flot candy, - og ved du hvad ? Jeg vil rigtig gerne være med. (jeg har også linket)
    Tillykke med alle de mange besøg, som jeg er skyld i mange af ! Og med god grund.
    Igen i dag viser du et flot kort med inspiration fra scrapklubben....haha. Flot billede og med lækre dies.
    God aften herfra.

    SvarSlet
  6. HA ha ha hvor er det et slægt herrekort med den der hane midt i det hele, men rigtig rigtig flot og i super seje farver. Rigtig flot kort igen Dorthe, og det er jo grunden til, at vi alle bli´r ved med at komme tilbage, da vi ved, der altid er noget fedt at se herinde.
    Tillykke med det flotte besøgstal, og håber det blir til rigtig rigtig mange fler i fremtiden også. Og selvfølgelig vil jeg meget gerne være med i trækningen om denne seje Give way her, den er jo kanon lækker.
    En rigtig god week-end til dig også.

    SvarSlet
  7. Wow...kan godt forstå,du er stolt af de mange besøg, og er da glad for at du fejrer det med en lækker give away. Den vil jeg selvfølgelig mægtig gerne deltage i. Fedt herrekort du har lavet, hvor har du det fine finer skilt fra? Det er jeg ret vild med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Finéret er købt hos Gitte for længe siden - jeg har bare stanset det ud med en Spellbinders die.

      Slet
  8. Som altid et skønt kort med et dejligt motiv i skønne farver. Jeg har fulgt din blog længe og altid fundet lækker inspiration. Jeg vil elske at deltage i din give-away med de fine ting. Den ser rigtig lækker ud.

    SvarSlet
  9. 150.000 er du vild mand, jeg måtte lige ind og se hvad min stod på, 50.000 et eller andet, men der er nu ikke noget at sige til du "bliver overrendt" du laver så flotte kort, og af og til et LO som i mine øjne slår alt. dit "hønsegårds" kort (godt du huskede hønsetråden) er dejligt og i fine farver, der passer til årstiden, og candyen er super skøn, masser af dejlige ting, og så den lille dukke og bamse, jeg må da være med, du er i min sidebar inden jeg går i seng. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Superflot kort, som jeg gramsede på i torsdags.skønne farver ig sødt motiv. Jeg vil selvfølgelig gerne deltage i din candy og følger ivrigt med i din blog.

    SvarSlet
  11. Sikke et skønt kort.... Og hvor kan man dog være heldig med sådan en blogcandy, det må jeg da deltage i, for det kunne være lækkert hvis den boede hos mig :)

    SvarSlet
  12. Klart eg vil bli med på denne flotte candyen! Har reklamert for candyen din i sidebar.
    Lekkert kort du har laga. Flott med hønsenetting og kornstrå.
    God helg til deg :)

    SvarSlet
  13. Beautiful card Dorthe.
    Thanks for the chance to win the lovely candy.
    Gr Elly

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne deltage på denne skønne Give Away. Tak for chancen.
    Super flot kort du har lavet.

    SvarSlet
  15. Sikke flotte ting du laver ... Tak for muligheden for at vinde den lækre GiveAway - vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  16. Ja for filan, :-) jeg vil selvfølgelig gerne deltage i din blogcandy. Tak for chancen. Og fortsat god weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  17. Super fed herrekort, - de billeder med høns og haner er bare så smukke, fin opsætning med blomster.
    Tak for tøseturen idag.
    Knus og forsat god weekend

    SvarSlet
  18. Et rigtigt flot kort, som altid. Jeg vil gerne deltage i din GiveAway. Tak for god inspiration :-)

    SvarSlet
  19. Rigtig flot kort... ja som altid er man fristet til at skrive... hi hi... og vil da gerne deltage i din Give away... Go' søndag

    SvarSlet
  20. Rigtig flot kort! Og flotte ting, du har sat på højkant i din Give Away, så den deltager jeg meget gerne i. :-) :-)

    SvarSlet
  21. Fantastisk flot kort - er vild med dit motiv

    SvarSlet
  22. 150.000 det er godt nok mange, men Dorthe, du laver jo også nogle fantastiske ting så det er helt forståeligt og kortet i dette indlæg er ingen undtagelse, super flot!!!
    Lækker Give Away som jeg da ikke ville være ked af at vinde ;O)))))

    SvarSlet
  23. Ser man dét - en give away! ;) - jamen den skal jeg da være med på, og så krydser jeg da bare fingre :)
    ..og tillykke med det flotte besøgstal ;)

    SvarSlet
  24. Hej Dorthe. Jeg skal da være med i din dejlige give away, den ville passe perfekt hjemme hos mig;-) Set er jo ikke et under du har rundet de 150.000 du er bare så dygtig.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  25. Et rigtig flot herrekort du der har lavet....og da ellers også lige en fornem give-away du sætter på højkant...så har man jo lov, at håbe på man kunne være den heldige vinder...

    SvarSlet
  26. wow det jo et helt vildt antal.. det sku sejt..

    SvarSlet
  27. Hvor er det vildt at du har nået så mange - jeg følger gerne di blog og det ville være dejligt, at vinde din give a way :-)
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  28. Hei finner alltid så flotte kort her hos deg, jeg og vil gjerne delta i din give away. Klem Synnøve

    SvarSlet
  29. Du kan da holde os i sving med dine kort. Der er nogen gange man bare MÅ lifte det øjet ser.
    Jeg har surfet og surfet, ledt og kigget, på jeg ved ikke hvor mange sider/steder, på nettet, da jeg troede at jeg liiiiige kunne finde motivet til hønsegården og julemanden der kigger ind ..
    Jeg har ikke fundet dem, og må gøre noget andet. Det bliver bare ikke det samme :-(
    Tak igen for god inspiration :-)

    SvarSlet
  30. skønt herre kort, helt vild 150000 hits det er godt gået
    vi ses

    SvarSlet
  31. Jamen dog!! Sikke et flot besøgstal!! Ikke noget at sige til, at du er en populær kvinde - du laver jo såååå fine kreationer.

    Stort tillykke med det flotte besøgstal ... og jeg vil da rigtig gerne være med i din lækre giveaway :)

    Knus :)

    SvarSlet
  32. Tillykke med det flotte besøgstal. Der er altid så meget skøn inspiration at hente hos dig, så jeg kan godt forstå at mange kommer forbi din blog. Det er en meget fin giveaway og jeg vil selvfølgelig gerne deltage :-)

    SvarSlet
  33. Jeg vil rigtig gerne deltage i din giveaway. Rigtig flot kort ;-)

    SvarSlet
  34. Så nydelig kort du har laget. Herlige farger- Og flott candy. Jeg er gjerne med i trekningen.

    SvarSlet
  35. Du er vildt dygtig og sikke en skøn GIVE AWAY den lodtrækning vil jeg gerne deltage i...

    SvarSlet
  36. Sikke et vidunderligt kort, og rigtig god inspiration til os der kender hønsefolk :-) og dejlig GIVE AWAY den lodtrækning vil jeg da meget gerne deltage i. Mange hilsner Dorthe, ErDuScrap

    SvarSlet
  37. Her gik jeg og troede at jeg havde kommenteret og sagt at jeg gerne vil deltage i lodtrækningen, og opdager så til min gru, at det havde jeg ikke. Det gør jeg så hermed.
    Tillykke med det flotte besøgstal...det er ret imponerende men meget forståeligt:-))))
    God bedring med armen:-))

    SvarSlet
  38. God bedring med armen, ja sikker meget dejligt papir og andre gode sager, du kunne ha fået for de penge, men håber rigtigt meget for dig at det hjælper. Vil da super gerne deltage i lodtrækningen om den lækre give away du har

    SvarSlet
  39. Flot besøgstal - det er fordi du laver sådan nogle flotte ting at der kommer så mange besøg. Det er helt vildt flot dit kort med hanen og hønen - det viser at man godt kan pynte et herrekort uden at det bliver feminint. Jeg er vild med det, og jeg får meget lyst til at lave noget i den retning.
    Jeg deltager gerne i den dejlige give away du har - kan vist lige nå det.... :-)

    SvarSlet