tirsdag den 15. oktober 2013

Oktoberskitsen hos Dusty Attic.

Det er vist ingen hemmelighed at et af mine yndlingsprodukter  indenfor pynt/embellishments er Dusty Attic. :)
Og omsider har jeg igen taget mig sammen til at lave et bidrag til deres LO månedsskitse.

Layoutet kan I se her:


og skitsen ser sådan ud:


 Papiret jeg har brugt er fra Prima.

Titlen er en 3D stickers jeg fandt på brugtbordet første gang der var scrap i Munkebo :)
Den lille karet har jeg lige fået hjem fra Østen et sted.

Det lille fuglehus er selvfølgelig en Dusty Attic chipboard - dem har jeg brugt en del af her.


Svampene er også DA - de har fået en tur med mine vandpensler.

Endnu en charms.


De grønne blomster er også fra Dusty Attic, liljerne er en 3D toppers.


Stenlygten er .... taadaaa....  en DA chippies - den har fået gesso og diamond dust.
Teksterne er nogle gamle Rub-ons der lige havde den rigtige grønne farve og det rette tema - så det var jo heldigt. 


Mere DA :) 


I dag starter det hyggelige julekort kursus hos Scrapsisters. Det bliver skønt med ny inspiration - og spændende at se hvad designerne har fundet på i år.
Deltager du?
Tak for besøg og god tirsdag
Knus.


15 kommentarer:

  1. Sikke en masse lækre detaljer :) flot lo.

    SvarSlet
  2. WAUW super lækkert LO. Du gør det bare igen og igen laver noget super flot arbejde, og idag er ingen undtagelse, det er helt sikkert.

    SvarSlet
  3. Hvor er det da bare et skønt LO. Så flotte DA detaljer, du har brugt. Det er en vinder for mig.

    SvarSlet
  4. Super super flot layout. Flotte detaljer.

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot, og sikke en masse detaljer! Håber, det får lov at komme til sin ret fx i glas og ramme - det vil næsten være synd, hvis det "bare" ender i en mappe :-)

    SvarSlet
  6. Virkelig, virkelig smukt og gennemført. Held og lykke med udfordringen.

    SvarSlet
  7. Mega flot LO, - mange smukke detaljer, perfekt sammensat, - smukt og super flot gennemført.
    Ses torsdag

    SvarSlet
  8. Wauh....Wauh...jamen hvor er det flot...så fedt, rigtig skønne detaljer og farver der bare spiller:-)
    Rigtig god tirsdag aften

    SvarSlet
  9. Hvor er det flot. Håber du vinder.

    SvarSlet
  10. Wowwww så nyyydelig LO Dorthe!!!
    Super flotte og skjønne detaljer!

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  11. Ja, men Pips hvor er det flot, du er en sand mester, og nej jeg deltager ikke i julekortene på SS dels er jeg ikke så god til at kopierer andres kort, og skal ikke bruge så mange, og så er der jo også det at du ikke er mellem designerne, hvis du forstår. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Fantastisk lay out og sikke alle de lækre detaljer, jeg skal da helt klart have fat i nogle fra Chipboards fra DA :)

    SvarSlet
  13. Fantastisk smukt LO, og du er altså rigtig god til den romantiske stil.
    Nej, jeg er ikke med i år på kursus. Jeg er ikke engang færdig med dem fra sidste år......Derfor.

    SvarSlet
  14. Det ser super godt ud! - og vidste slet ikke at er fan af DA's ting og sager *G*
    Nope - jeg er ikke med på julekort kursus - det laver jeg slet ikke julekort nok til at have lyst til ;)

    SvarSlet
  15. WOOOW, hvor er det bare smukt og lækkert og sikken en masse fantastiske detaljer.
    Totalt gennemført ned til sidste detalje og i nogle super smukke nuancer ;O)))))

    SvarSlet