torsdag den 17. oktober 2013

Julekortkursus på Scrapsisters.

Igen i år har Scrapsisters lavet et monstergodt julekortkursus - og som de 2 foregående år deltager jeg også i år.
Kurset startede tirsdag - og vi får 1 nyt kort hver dag som vi skal lave. I går fik vi endda hele 2.
Her er de 4 kort jeg har lavet indtil videre.
---
Jeg er vild med kurset fordi .... ehmm... ja der er mange grunde G* - men en af grundene er at man virkelig bliver udfordret på kreativitet.
Designerne viser jo kort med de dies - papirer og embellisments som de har i Deres stash ... og så må man ligesom "oversætte" så man kan bruge de ting man selv har. Det er SÅ FEDT!
Og mine kort ligner vist heller ikke ligefrem de kort de er lavet efter.. ihvertfald ikke alle.
Men jeg storhygger mig med at lave dem - og lærer samtidig nye ting... og så kan det jo ikke være meget bedre.

Kuvertkort med tag.

Kort med 2 tags
 og her samlet :)

Kort lavet af rester :)  

Endnu et kort med 2 tags.


Jeg er stadig sygemeldt med min arm :( ...  mine fingre hæver og sover når jeg laver bare lidt - og jeg har mega ondt i overarm og skulder. 
Men man kan da ikke blive ved at gå og lave ingenting... så er det dejligt at kunne kaste sig over kurset.
At det tager lidt længere tid end ellers betyder jo intet, og især ikke når jeg alligevel ikke kan så meget andet.
I aften er det klubaften - jubiii.... og Patrick og jeg har lige bagt kage dertil.

God torsdag aften.
Knus

13 kommentarer:

  1. Flotte flotte kort, god fornøjelse i aften og rigtig god bedring. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Hvor er dine kort da bare flotte Dorthe, du er bare såååå dygtig til den slags kort, men håber da, jeg får lidt øvelse også nu.
    Hvor er det da bare træls med den arm, pas nu på ikke at overanstrenge den så, for jeg synes da bestemt ikke det tar dig særlig lang tids at lave dine kort, du har dem jo næsten lavet før jeg finder kurset LOL.
    Rigtig god fornøjelse i aften, pas godt på dig selv okay.

    SvarSlet
  3. Her var det mye lekkert! Synes du har vært veldig produktiv. Eg er veldig førnøyd hvis eg klarer å lage 1 kort pr. veke :)
    Har desverre ingen link til mal på kortet eg laga, men eg skal prøve å legge ut ein forklaring når eg legge ut neste lommekort (kanskje i løpet av helga)

    SvarSlet
  4. Rigtig fine kort - og skønt at du bliver udfordret og inspireret på kurset :)
    Hvor er det træls at du stadig bøvler med den arm - håber snart du bliver raskmeldt igen :)

    SvarSlet
  5. Du er da utrolig hurtig, allerrede så mange fine kort, jeg håber det snart er bedre med din arm. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Wow sikke fine kort du har lavet.. Rigtig god bedring med armen, håber det snart bliver bedre

    SvarSlet
  7. Wauw, du har da været produktiv, og sikke flotte dine kort er blevet - det er egentlig sjovt, at man giver kortene et tvist, selv om det er bundne opgaver :-)
    Håber snart din arm bliver bedre, for det er da for træls...
    Så lige på Aka/Anettes blog, at din Cameo bare står og samler støv, sikke en skam - du er altid velkommen til at komme til Skive og få et lille begynderkursus :-)

    SvarSlet
  8. hold da op nogle flotte kort du har lavet! Jeg får da helt lyst til at være med på det kursus! I øvrigt hyggeligt at hilse på dig til convention!

    SvarSlet
  9. Super, super flotte og lækre og sikken noget lækkert papir du har brugt.
    Rigtig god bedring med armen og dejligt at du kan scrappe selv om armen driller ;O))))

    SvarSlet
  10. Nydelige alle sammen!
    God bedring til deg og armen:)
    Ha en riktig fin helg, klem:)

    SvarSlet
  11. Rigtig flotte kort og ja det er et super kursus på Scrapsisters og så kan man lave dem når man får tid... Go' weekend og go' bedring... godt du stadig kan scrappe...

    SvarSlet
  12. Hvor er dine kort fantastisk flotte, man får næsten lyst til at melde sig til kurset. Rigtig god bedring med armen og god weekend.

    SvarSlet
  13. Hvor er det da bare nogle skønne kort med skønt papir og så lækre detaljer. Fortryder helt jeg ikke har tilmeldt mig kurset, men vi har bare travlt med andre ting, så springer vist over. Rigtig god bedring med din arm. Det er da bare træls.

    SvarSlet