søndag den 20. oktober 2013

Julekort igen igen....

Det første kort lavede jeg i klubben torsdag aften.
Motiverne er fra Pion Design.


Jeg lånte en Tonic punch af Laila til borten nederst, og affaldet fra punchningen er borten jeg har brugt øverst. Det er da cool... :)
Papiret er det samme som jeg brugte til Hønsekortet - jeg havde nemlig glemt at få papir med til dette kort. 

Stjernerne lavede Bodil til mig.  Det er nok min favorit dies til julekort i år ... de stjerner er for skønne!


Julestjernen er købt på Qxl - og bærrene er vist fra Netto.


Og så er her lige de næste 2 kort fra Julekortkursus.


 Jeg fik ikke lavet kortet i går - men det når jeg måske i dag :)
God søndag derude!
Knus.

Hov..! Hvis du vil deltage i min lille give away så kig lige indlægget herunder ;)

18 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor når du bare meget, og alligevel er det altid sååå flot og delikat udført hele vejen igennem. Simpelthen bare helt over fedt arbejde Pips.
    Rigtig god søndag til dig også.

    SvarSlet
  2. Rigtige søde kort som emmer af jul og julestemning... og ja det var helt fantastisk at ha' Lisa som underviser i går... det var vist også en drøm for os... hi hi

    SvarSlet
  3. Skønne julekort. Hvor er den fin den julstjerne.
    Rigtig god søndag til dig!

    SvarSlet
  4. Flotte julekort! Den stjerna var elegant, og passa godt til på kortet der jentene kikker ut etter julestjerna :)

    SvarSlet
  5. Super lækre og nostalgiske julekort

    God søndag, knuss

    SvarSlet
  6. Fantastisk flotte kort du har fået lavet.

    SvarSlet
  7. Flotte kort. Du er godt til at få lavet dem hurtig! :D

    SvarSlet
  8. ÅHHH, hvor er de bare smukke og super lækre og med så mange dejlige detaljer ;O)))

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare nogle super lækre kort, du igen har kreeret. Glæder mig, til jeg selv skal igang med julekortene :)

    SvarSlet
  10. Dejlige kort alle tre, og ja den stjerne er da super, mon den kun kan købes i udlandet? og hvilket fabrikat mon den er? man får hurtig nogle nye behov. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej da - jeg har købt min hos Scrapbook Fun - Den er fra Memory Box :)

      Slet
    2. Tusind tak Dorte, du er en skat. knus morkaren.

      Slet
  11. Hvor er de fine og lækre med skønne detaljer.

    SvarSlet
  12. Super fine julekort - og da især det øverste :)
    Den stjernedie er så fin - kan godt forstå det er en yndlings ;)

    SvarSlet
  13. Rigtig fine kort alle sammen. Dit eget design er nu altså super, og ideen med at bruge affaldet som kant er bare flot.
    God dag herfra.

    SvarSlet
  14. Åååå så mange fine kort :)
    Nydelige alle sammen
    Ønsker deg en fin uke
    Klem Connie

    SvarSlet