søndag den 6. oktober 2013

Jeg har lavet et LO...........



det er sørme også længe siden jeg sidst har lavet sådan et.
Men på weekendens Convention fik jeg taget mig sammen til at lave et igen.
Og her er det så.
Papiret jeg har brugt er fra en blok fra Prima.

Den smukke model er min nevø og hans kones søde store datter Carla. En rigtig lille Prinsesse ikke?
Jeg har fået lov at lege med billeder af hende og hendes største lillebror - så der kommer nok lidt flere LO indenfor nærmeste fremtid :) 
Den smukke ramme er fra Dusty Attic.
Teksten og stjernen er chipboards.


Udskæringen er lavet med en Memory Box die. Kameén er fra gemmerne.



Jeg har revet lidt papir af et par steder og har sat lidt gamle bogsider bag...


andre steder kom der et stykke blonde bagved.


Det var lidt svært at finde sit layoutmode igen - men uha hvor jeg hyggede mig da jeg først var i gang.
Det har været en fantastisk hyggelig Convention - og for første gang fik jeg lavet noget.
Det blev til dette LO og 5 kort, masser af snak og hygge - og også lidt shopping - så det har bare været en mega god weekend.
God ny uge til dig.
Knus.


16 kommentarer:

  1. Flot og romantisk layout af en rigtig køn pige :)

    SvarSlet
  2. Super flot LO af en rigtig lille prinsesse må man nok sige. hvor er hun sød og fotogen. Og pyntningen er jo som sædvanlig død lækker.

    SvarSlet
  3. Fantastisk flot LO du fik lavet med et dejligt motiv.

    SvarSlet
  4. Super smukt layout og hvor er hun bare så sød og meget fotogen den lille Prinsesse Carla :)
    Det med bogsiderne bagved må jeg da lige huske - det ser hammergodt ud! :)

    SvarSlet
  5. Jamen Dorthe, du skal da helt sikkert bare fortsætte med at lave layout for det er et utroligt
    smukt og mgtet lækkert et af slagsen ;O))))

    SvarSlet
  6. Det er et rigtig flot layout, med mange fine detaljer.

    SvarSlet
  7. Dorte, du gør det igen, super smukt, og lille prinsesse Carla er dejlig, og ikke den eneste i famillien med dejligt rødt hår, den "katte Camme" gør mig blød om hjertet. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Skønt LO og som altid med en masse små finurligheder.
    Dejligt at du har haft en super weekend i Middelfart :-)

    SvarSlet
  9. Hold da op et super lækkert layout, Dorthe. Det kan du da godt forsæt med.

    SvarSlet
  10. Nydelig pyntet :)
    og så lekkert bilde :)
    Klem Connie

    SvarSlet
  11. Det ser rigtig lækkert ud. Det er nogle gode detaljer, som er helt i tråd med din stil. Mums!

    SvarSlet
  12. Super lækkert med så flot brug af dine skønne dies... jeg har det som dig, at når man først kommer igang er det så hyggeligt at lave LO'er

    God mandag, knuss

    SvarSlet
  13. Super flot layout med skønt billede.

    SvarSlet
  14. super smukt og ja det er ikke så ofte man får lavet noget til Convention men 2 dage har nok hjulpet på tiden til også at scrappe og ikke kun shoppe

    SvarSlet
  15. NYDELIG LO, utrolig flotte og spennende detaljer og pynt.
    klem Synnøve

    SvarSlet
  16. Fantastisk smukt LO og jeg må endnu engang sige at tingene ser bedst ud IRL. Jeg var så heldig at se layoutet på Convention og det er bare dér man ser, hvor smukt det ser ud. Billederne her er skam gode, men hold da op et kunstværk i virkeligheden ;-) Dejligt at se dig til Convention og måske kan vi gentage successen inden længe ;-)

    SvarSlet