tirsdag den 8. oktober 2013

Et Herrekort..?

eller bare et kort?
Her er ihvertfald et af de kort jeg lavede på Convention i weekenden.
Papirerne er fra restekassen.

Skibet er et chipboard - fyrtårnet er lavet med Marianne dies (lånt af Asta), pigen er fra et 3D ark.

Blomster skal der til ;) 



Jeg har været omkring lægen i dag fordi jeg har haft ondt i armen siden fredag - og det er bare blevet værre og værre. Det er så fordi jeg har en fibersprængning i armen - så nu skal den skånes.
Skånes må da betyde at jeg kan scrappe ikk? :)
---
Tusind Tak for alle de skønne kommentarer på min LO i forrige indlæg, man bliver da SÅ glad over Jeres respons!
God tirsdag videre.
Knus.

15 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert kort du har fået lavet. Rigtig træls med armen, mon ikke det kan scrapppes væk.

    SvarSlet
  2. Flot Sailer-kort!
    Håber snart armen er bedre - sådan en fibersprængning er ikke sjov!

    SvarSlet
  3. Super flot kort i flotte farver.
    Jeg er sikker på at du godt må scrappe. :-))

    SvarSlet

  4. Aj, hvor er det flot. Fed detalje med fiskenettet. Det er skrevet bag øret.

    SvarSlet
  5. Rigtig flot kort, som da helt sikkert kan bruges til alle og enhver skal jeg mene, det er virkelig flot lavet med såååå mange fine detaljer.

    SvarSlet
  6. Superlækkert kort, man kan næsten fornemme sommer og sol i det.
    Tror måske, du skulle overveje det med at skåne armen og scrap en ekstra gang ;-)
    Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  7. Det kort er da bare så flot, og hvem vil ikke blive glad for sådan en hilsen med søens folk ?
    Det er da træls med den arm. Og måske skal det scrappes væk, eller måske skal du virkelig skåne armen, så den hurtigere bliver klar igen. Det er jo dig selv der bestemmer hvad du vælger,......hihi.
    God bedring med den.

    SvarSlet
  8. Sikken et herligt maritimt kort med en skøn model!!!!
    En fiber i armen er ikke at spøge med og det kan gøre afsindigt ondt (har prøvet det selv) men mon ikke du kan scrappe vis du tager det stille og roligt ;O))))

    SvarSlet
  9. Lækkert kort, med "mandehørm" jeg har også ondt i min arm, men enten er det for meget genoptræning, eller som min læge mener "en mussearm" men du vælger jo selv hvor længe du kan holde ud at "klippe/klistre" men god bedring og knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Håper armen snart blir bra,la den få hvile litt. Kortet er bare så tøft og vakkert,
    . Likte det så godt jeg, klem Synnøve

    SvarSlet
  11. Super skøn herrekort, - mange fine og flotte detaljer, som altid når du laver noget.
    Ses i morgen

    SvarSlet
  12. Synes da nok det er et herrekort ;)
    Træls med armen - men joo tænker også det betyder at du kan scrappe - men pas nu alligevel på ;)

    SvarSlet
  13. Super flott og cool herrekort Dorthe!!!
    Lekkert pyntet med fine detaljer!
    Håper armen din blir bra snart. God bedring!

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  14. Det er et lækkert kort, som både kan bruges til mand og kvinde. Jeg er vild med detaljerne, og det er helt kart et mandekort efter min smag....med masser af pynt:-)

    SvarSlet
  15. Sikke et skønt kort og fede detaljer. Jeg får sådan tankerne på gamle danske søfarts film med Dirch Passer m.fl eller måske endda Kløvedahl?? Flot er det ihvertfald :-) Og pas nu på den arm...oversat: SCRAP LØS KÆRE PIPS!!!...hø hø hø...

    SvarSlet