søndag den 13. oktober 2013

Endnu et convention-kort


Her er et mere af de kort jeg fik lavet i sidste weekend.


Papiret er fra Maja Design - og motivet er et stempel fra Joy Crafts. 

Fuglehuset og den lille fugl er chipboards jeg har farvet med vandpensel og Distress ink. (det samme gælder motivet)

Blomsterne er en blanding fra Fakta, månedskit fra Swirlydoos og WildOrchid - og de fjer der stritter ud er fra et gammel stykke hattepynt jeg engang fandt på et loppemarked. *G*


Motivet havde jeg farvelagt hjemmefra - det skulle bare bruges nu :)


Igen TUSIND tak for alle kommentarer på mit sidste indlæg - jeg elsker at læse dem!
Rigtig god søndag!
Knus.

16 kommentarer:

  1. Super smuk kort, jeg så den i Middelfart, - skøn sammensætning.
    God søndag

    SvarSlet
  2. Virkelig smukt og gennemført kort. God søndag.

    SvarSlet
  3. Det er et rigtig smukt kort - og fint malet motiv :)
    Du er hammergod til detaljerne - jeg ved godt, jeg har sagt det før - men det imponerer mig altså hver gang ;)
    Ha' en rigtig dejlig søndag :)

    SvarSlet
  4. Smadder flot kort igen Dorte, du er godt nok ferm til at finde de helt rigtige detaljer, der bare altid passer perfekt hvad du så end laver.

    SvarSlet
  5. Ja Dorte, mig imponerer du også gang på gang, du sammensætter de skønneste ting, alene det med en stump fra en gammel hattepynt, du er altså bare god. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Så er her lig en mere at læse ;-)
    Det er så super lækkert et kort i skønne farver og kreative detaljer

    God søndag, knuss

    SvarSlet
  7. Rigtig sødt kort med mange fine detaljer... ja som altid... fnis...

    SvarSlet
  8. Igen, igen - ja superflot og finurligt er det jo med alle de fine små ting, du er så god til at se "noget" i.
    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  9. Det er et smukt kort med nogle flotte detaljer

    SvarSlet
  10. Virkelig flot kort med lækre farver og detaljer. Altid sjovt at læse, hvor du har de forskellige ting fra. Det har du i hvert fald lært mig. ALT kan bruges.

    SvarSlet