torsdag den 24. oktober 2013

Blåt og sort...

Dette LO har jeg lavet for lidt tid siden.
Jeg har brugt papir fra Tim Holtz.

Den unge mand er også min nevø og Susannes - han er mellemste skud på stammen da han lige er blevet storebror.

De flade organza blomster har jeg fået med posten en dag fra H og A :) - jeg blev lidt lun på dem til Scrap i Billund... og få dage efter landede de i min postkasse - hvor heldig er man så?
H og A er Henriette og Annette :D 


Jeg har revet lidt i papiret - og sat embosset og sandpapirslebet papir under. Sommerfuglene er gamle stickers.


Fugleburet har jeg fået af Thea.


Den lækre selvklæbende velourlignende bort er fra Prima.


Blomst og blade fra Dusty Attic.


Jeg har igen været hos lægen med min arm :( - den er ikke blevet bedre selvom jeg har været hjemme i LANG tid - så nu skal jeg til Fysioterapeut med den. Håber sgu det hjælper så!!!!
Her trænger godtnok snart til en ordentlig omgang rengøring - men det kan jeg simpelthen ikke - øv!
Godt at Scrap går an :) :)
God torsdag.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Skøn dreng og skønt LO, God bedring med armen.

    SvarSlet
  2. Super cool LO og da en super sej dreng derpå også. Håber da, du får god bedring med den arm, det er da godt nok noget møg, men desværre ved vi jo kun alt for godt, at der kommer små problemer med alderen. LOL.

    SvarSlet
  3. Skøn LO med alle de skønne små finurligheder - jeg troede lige, at det var et billede af din søn med det smukke røde hår ;-)

    SvarSlet
  4. Næe jeg var godt klar over at din søn ikke heder Anton, (er det ikke Patrik han heder) men den hårfarve er åbembart en familliesvaghed, men det er et skønt LO, masser af flot pynt, og et dejligt billede, men det er da noget møg med den arm, min arm er også dum, ondt i albuen og føleforstyrelser i under armen, lægen siger "mussearm" og Max siger det skal arbejdes væk, han er nu også så kær. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Hvor er det fint og den farvekombination er så flot og passer til den unge mands trøje.
    Æv med din arm. Det er ikke rart når lemmerne ikke fungerer. (jeg ved godt jeg er selvforskyldt i mine gener i dag....lige der hvor ryggen begynder at blive fræk. Men det var sjovt at bowle. )
    Jeg håber ,en fys kan hjælpe dig, for det er da noget tid siden, du begyndte med de problemer. Så de forsvinder jo nok ikke af sig selv....
    Knus og god scrappelyst.

    SvarSlet
  6. Meget flot LO med mange fine detaljer.... go bedring med armen... og go' weekend..

    SvarSlet
  7. Rigtig flot LO du har lavet med lækre detaljer

    SvarSlet
  8. Nydelig LO og så delikat og lekkert pyntet.
    God bedring med din arm.
    Klem Connie

    SvarSlet
  9. Flott LO til ein flott gutt!
    PS! Nå har eg laga tutorial til lommekortet du spurte etter :)

    SvarSlet
  10. Super lækkert i en flot opsætning .... Skønne farver
    Håber det hår bedre med din arm nu, knuss

    SvarSlet