mandag den 28. oktober 2013

7 kursuskort mere.

Her er endnu en stribe af de kort vi har leget med på julekortkurset.
Jeg har indtil videre lavet alle kort - også de der ikke lige er "min stil" - og det er virkelig sjovt at udfordres på den måde.
Det sjoveste er stadig at finde alternativer til de ting der er brugt på kurset, men man ikke lige har på lager.
Og man lærer da lidt nyt ved næsten alle kort - og hvem vil ikke gerne lære nyt ;)







I dag skal jeg starte til Fys.... puuuhh.... det er jeg lidt nervøs for - for det er min dårlige arm den er gal med... altså den jeg kom til skade med for 15 år siden - og jeg er sindsygt bange for at fyssen "piller ved noget" han ikke skal. På den anden side - vil jeg også gerne have gang i armen igen snart.
Pest og kolera? 

God ny uge.
Knus.

ps: husk min give away HER

20 kommentarer:

  1. Kanon fede kort alle sammen Pips. Du er bare fantastisk dygtig, og også at prøve dem alle af. Må godt nok indrømme, der er et par stykker, jeg har valgt fra men hvem ved, måske skulle man gí det en chance og prøve om man kan få det til at ligne "et eller andet"?? Dine er som altid rigtig flotte alle sammen.
    Held og lykke med fyssen, håber ikke, han piller ved noget, han ikke skal, men kender desværre alt for godt til det med min ryg, men krydser fingre for sig. Pøj pøj med det.

    SvarSlet
  2. De er så flotte dine kort. Og ja, det er sjovt at se alternativerne og fortolkningerne ; )
    God bedring.

    SvarSlet
  3. Det er nogle super skønne kort du hat fået ud af det kursus.
    God bedring med armen, knuss

    SvarSlet
  4. Rigtig flotte kort alle sammen og pøj pøj med fys...

    SvarSlet
  5. Hvor er det flotte kort du har fået lavet. Held og lykke hos fyssen, som heller ikke lige er min kop te.

    SvarSlet
  6. Flotte kort. Er helt vild med kort nr 2 og 3

    SvarSlet
  7. Held og lykke med fyssen, det kan jo være, han virklig kan "fikse" det! Det er da værd at prøve!!! Supersmukke kort.

    SvarSlet
  8. Åee, hvor jeg håber for dig det går godt hos fysseren i dag, det er så surt når armen ikke rigtig vil, min gør også ondt, men det er nok min stok og rollator, dem hænger jeg jo meget på, dine kort er da fine, men ligner ikke rigtig det du plejer at lave, det må også være svært at lave noget som en anden har lavet et oplæg til, det er derfor at jeg ikke deltager i "julekorts udfordringen" vi kan jo ikke have samme smag alle sammen. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Fine - og meget forskellige - kort! .....helt sjovt at se dig lave noget i en anden stil - meeeen kan nu stadig bedst li' Pips-stilen ;)
    Kan godt forstå du er lidt nervøs - men håber at fyssen kan gøre underværker for din arm :)

    SvarSlet
  10. Skønne kort du har fået lavet. Pøj pøj med armen.

    SvarSlet
  11. Hold da op hvor er du produktiv og sikken nogle lækre julekort.
    Håber det er gået godt hos fyssen og håber der er hjælp at hente så du snart kan få bugt med smerterne ;O)))

    SvarSlet
  12. Så mange kjempefine julekort, alle har flotte detaljer.Håper på bedring for armen din.
    klem Synnøve

    SvarSlet
  13. Sikke mange fine, søde og sjove kort du har lavet. Godt du stadig kan tåle at scrappe....
    Jeg håber fyssen kan hjælpe dig, om ikke andet så mindske smerterne.

    SvarSlet
  14. super flotte ,søde og meget forskellige kort

    SvarSlet
  15. Du har fået lavet så flotte kort på kurset!

    SvarSlet
  16. Woooow du er så kreativ og flink:)
    Ha en fin uke,
    Klem Connie

    SvarSlet
  17. Super flotte kort. Held og lykke hos fysen

    SvarSlet
  18. Hold da så lige op, - der er gang i dig for tiden, - super søde og smukke kort du har lavet.
    Ses på torsdag

    SvarSlet
  19. Så flotte og forskellige kort du har lavet. Der er mange fine detaljer og fine måder det hele er sat sammen på. Held og lykke med armen. Håber du snart er frisk igen.

    SvarSlet
  20. Så flotte disse er alle sammen selv om de er forskjellige!!
    Ha en god tirsdag!

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet