torsdag den 3. oktober 2013

2 50 års Fødselsdagskort.

Min nabo kom lige for at hente et par kort i går... men desværre var kortkassen tom fordi min niece lige havde hentet den... haha...
Og så måtte jeg lige hurtigt lave et par kort.
Så alt mens vi drak kaffe og snakkede fik jeg klistret disse 2 kort sammen.
Det første med Maja papir og en easy 3D toppers (dog ikke i 3D)




Og det andet blev sørme også i Maja papir - med motiv fra Digital paper.





Så kan naboen komme til Fødselsdag med kort... :)

I dag skal jeg have pakket en stak kits til Convention. Jeg har pakket 6 kort kits - men det er da vist langtfra nok til 2 dage. Jeg er godtnok bange for jeg ikke kan nøjes med min sædvanlige kurv denne gang, for Big Shotten må vist med på tur. Jeg tror jeg vil pakke et par LO kit også.
Hvad og hvordan pakker du?

Øj Øj - hvor jeg GLÆDER mig til 2 dages Scrap og hygge! 

16 kommentarer:

  1. Denne gang tror jeg ikke jeg vil have min trolley med. Jeg skal nemlig kun lave Julie Nutting tags. Og det er vist begrænset hvor meget jeg skal have med til det ;-) Nu må vi se, ofte fylder det jo mere end man regner med, når først sagerne findes frem. Fine kort til naboen. Vi ses snart. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Super fine kort du hurtigt fik sat sammen :-))
    Men vi andre har nu vores kort i en kortkasse og ikke en lortkasse ;-))

    God dag, knuss

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå ? ... thihi... men jeg har så åbenbart Pølsefingre - og det har I nok ikke. Klukgriner!

      Slet
  3. Super fine kort, du sådan lige fik stikket sammen over kaffen, når nu lortkassen var helt tom ha ha ha. Men det er jo ingen sag, når man er så hurtig som dig til at diske op med noget godt, og så blev hun jo glad selvfølgelig. Og lige tusind tak for posten, jeg modtog igår eftermiddags, det var bare kanon. Nu er der en mere der blir superglad, kan jeg godt love dig.
    Håber I alle får en superfed week-end her, er helt sikkert dødmisundelig, men desværre passer alt bare ikke altid lige ind, som man gerne vil.

    SvarSlet
  4. Woooow og du tryller og er så rask:)
    Nydelig kort:)

    Jeg har hatt trøbbel med å komme inn i bloggen din. Har det vært noe feil med den?
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlet
    Svar
    1. Oooh Connie ... det ved jeg sørme ikke? Jeg har ikke fået fejlmeldinger.

      Slet
  5. Hvor lækker kort, hvad enten de kommer fra "lortekassen" eller du lige har strikkede dem, du er lyn hurtig, hvor kan man købe de fine fjer? PANDURO her i København har kun store poser hvor der hun er nogle få stykker i hvidt og rosa. knus morkaren. p.s. husk nu når du pakker taskerne, du skal slæbe det hele + det du (helt sikkert) køber med hjem igen, jeg håber du får et par rigtig dejlig dage.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er selvfølgelig fra Hobbygaarden.dk Karen ;) ...
      Og ja - det skal jo slæbes hjem igen det hele - hihi. Dog tror jeg faktisk ikke jeg bliver den bedste kunde denne gang - jeg "mangler" ikke så meget lige nu. Men men.... - man ved jo aldrig!

      Slet
  6. Fine kaffekort - uanset hvilken kasse de end ligger i ;-)
    Jeg ville nu også ha' lidt problemer med at pakke taske til 2 dage, hvis det var mig - men tænk bare på, at der jo er rig mulighed for at købe det, du har glemt - så pyt...
    Håber du får en superhyggelig weekend i Middelfart :-)

    SvarSlet
  7. Det var to nydelige kort du hadde laget♥. Lekre farger og du er fantastisk flink til å pynte♥.

    Ønsker deg en fin helg.

    Klem, Marita

    SvarSlet
  8. Et par rigtig lækre kort du fik strikket sammen. Hav en dejlig weekend.

    SvarSlet
  9. Som altid super fine kort, du hurtigt strikkede sammen. Hav en god convention. For første gang siden min debut kommer jeg jo ikke, da jeg er i sommerhus med mine folkeskoleveninder den weekend.

    SvarSlet
  10. Rigtig fine kort - og tænk i sådan en fart.
    Jeg har slet ikke pakket endnu. Men i morgen...... uha, uha, det bliver svært.
    Ses snart.

    SvarSlet
  11. such a beautiful serie of cards and very pretty flower arrangement.
    greetings from Ann

    SvarSlet
  12. Super fine kort - og godt du er så kvik på fingrene så naboen kunne få kort med til føs'dag ;)
    Nå så du mangler ikke så meget ..???.....der kan man se....men lur mig om du ikke får slæbt noget hjem alligevel *G*

    SvarSlet