søndag den 29. september 2013

Søndags Scraphygge.

I eftermiddag er det blevet til dette kort indtil videre, men jeg regner med at hygge videre senere :)
---
Jeg har jo solgt en del ud af mine scrapsager de sidste dage - og så blev der jo penge og plads til lidt nyt - haha. Blandt andet Spellbinders kanterne jeg længe har haft kig på, og som jeg har brugt til dette kort.


Papirerne er fra restekassen. Fjerene er lavet med en spritny Cheery Lynn dies.

Og stemplet er fra Hobbygros.


I løbet af ugen må jeg hellere få pakket en stak kits til weekendens Convention - jeg har nemlig tænkt mig at lave noget denne gang - hihi.
Skal du til Convention? :) 
Jeg glæder mig helt vildt til igen at skulle med som siddende scrapper.

God søndag videre.
Knus.

13 kommentarer:

  1. Super sødt kort Dorthe, og i herlige farver også. Bare skønt, når man kan få så flot et kort ud af nogle af dalle de rester man altid får lavet.

    SvarSlet
  2. Flot kort, og den nye dies er også lækker. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Dejligt kort med lækre farver og nogle nye spændende die, jeg ikke har set før. Et kort, der helt sikkert vil vække glæde hos modtageren.

    SvarSlet
  4. Super flot kort... og ja det er nogle kant dies..

    SvarSlet
  5. Skønt kort. Nej jeg skal ikke til Convention. Jeg tager til Himmelscrap i Svinninge på lørdag hele dagen. :-)

    SvarSlet
  6. Igen et virkelig flot kort med flere nyheder....igen. De fjer er nu ikke så tossede.
    Jeg satser også på at få scrappet denne gang. Vi kan vel ikke shoppe og snakke 2 dage væk, vel ?
    Glæder mig til at se dig igen.

    SvarSlet
  7. I found your blog on Pinterest, love your work, so I became a follower on Pinterest and blogger,
    Hugs Liesbeth
    kaartjesvanliesbeth.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare smukt og de Spellbinders kanter er da super lækre ;O)))

    SvarSlet
  9. Igen et superflot kort - og man kan da vist godt sige, at du har fået en lille fjer på, hihi

    SvarSlet
  10. Super nydeligt kort... lækker kant die og så fint med fjer

    God aften, knuss

    SvarSlet
  11. Super smukt kort - og rigtig go' fornøjelse til convention...er jo spændt på at se hvad du får slæbt med hjem :)

    SvarSlet