lørdag den 21. september 2013

... og endnu flere julekort :)


torsdag aften i klubben blev det til endnu et par julekort.
Her er det ene, dog uden julepapir :) her har jeg igen brugt Tilda papir.


Motivet er et printable fra Digital Paper

Den flotte tekst er et chipboard jeg har fået af Bodil. Jeg har farvet det med Distress ink.



Stjernerne er SÅ fine. Det er første gang jeg har brugt den die - men helt afgjort ikke sidste.




Det andet kort fra klubaften kan I se en anden gang.
Rigtig God Weekend!
Knus.

18 kommentarer:

  1. Rigtig sødt julekort... ser godt ud med det blå mønsterpapir.

    knuss

    SvarSlet
  2. Superflotte kort her Pips, virkelig cool arbejde og såå mange super fede detaljer overalt på det.

    SvarSlet
  3. Virkelig flot julekort. God weekend.

    SvarSlet
  4. Smukt som altid - jeg kan rigtig godt li' den blå farve sammen med det røde...

    SvarSlet
  5. Super skøn julekort, fin sammensætning, - de stjerne er bare så smukke
    God weekend

    SvarSlet
  6. Så fint et julekort og selvom du ikke har brugt julepapir er det mega julet. Dejlige detaljer og skønne stjerner

    SvarSlet
  7. Ja dejligt julekort, og jeg tror da det er det samme "tilda papir" jeg har brugt, det er smukt, og det er din stjerne dies også. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Sikke et smukt kort... og de snefnug er bare lækre...

    SvarSlet
  9. Flot kort Dorthe, den stjerne dies var også min favorit sidste år, så mon ikke den også kommer på nogle kort i år.
    Lækre chipboard bogstaver du har fået af Bodil :)
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  10. Flot kort og lækker farvekombination

    SvarSlet
  11. Jamen som du da har gang i julekortene - og smukke er de allesammen :)

    SvarSlet
  12. Rå lekkert julekot i fine julefarger.
    Ønsker deg en fin uke,
    Klem Connie

    SvarSlet
  13. Så fik jeg endelig taget tid til at kigge ind til din "julestemning",det er en utrolig flot kort du har lavet,er det et hjertekage-serviet der er bag billedet? Jeg er vild med dine sølv stjerne og din farve-sammensætning.
    Knus Leila

    SvarSlet