søndag den 15. september 2013

Mere Tilda papir...

Her er endnu et kort jeg har lavet med papir og diecuts fra en Tilda blok.



Den fine kuvert med tags i er fra Melissa Francess

Stemplet har jeg vist heller aldrig brugt før - og det er endda så fint.
 Jeg har også leget lidt med Clay for nogle dage siden. Det er sommerfuglene et resultat af
 og også de lange blade er lavet i clay. Det tror jeg godt jeg kunne blive lidt forfalden til ;)

Rigtig god Søndag til Jer.
Her skal vist hygges lidt i Scraprummet :)
Tusind Tak for besøg og søde kommentarer! 

Knus

15 kommentarer:

  1. Super smuk kort, med mange fine detaljer
    God søndag

    SvarSlet
  2. Som sædvanlig et super smukt kort!
    Ha' en dejlig - og forhåbentlig kreativ - søndag :)

    SvarSlet
  3. Et rigtig sødt kort med mange fine detaljer

    SvarSlet
  4. Kort i fine lyse farver, smukt. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. WAUW fantastisk flot kort her igen Dorthe, som altid fyldt med lækre detaljer alle vegne.

    SvarSlet
  6. Det er fantastisk, at du kan få så mange detaljer med på et kort.

    SvarSlet
  7. Det ser som altid fantastisk ud !

    SvarSlet
  8. Som altid, et super flot kort fra dig.

    SvarSlet
  9. Dejligt kort, skønne detaljer og lækkert papir.

    God søndag

    SvarSlet
  10. Super, super flot, det var da godt du fik gang i det Tilda papir ;O)))))))

    SvarSlet
  11. Skønt kort i så fine farver. Lækkert med dine clay-projekter. Det ser drøngodt ud.

    SvarSlet