fredag den 27. september 2013

Lidt fra klubaften.


Et kort og et tag blev det til i klubben i aftes.
Patricks kammerat skulle bruge et God Bedringskort - og det bliver hentet lige om lidt :)
Det kom til at se sådan ud.


Papir fra Maja Design. Den flotte blå ramme har jeg nasset mig til hos Jonna og Margit :D

Jeg fandt et God Bedring stempel i gemmerne - og det var jo heldigt. Det er kommet i en chipboardramme.

Dobbeltsløjfe i organza - og en resin blomst.

Kortet skulle gerne være i blå farver - og det kan man da sige det er.


Og så har jeg for første gang afprøvet mit Julie Nutting stempel, det blev til dette tag.


Jeg lavede tøj i et par stykker restepapir.


Lidt blomster :)


og selvfølgelig perler.



Det er ikke blevet til meget bloggeri de sidste dage. Jeg har ryddet op og sorteret i scraprummet - og solgt, solgt og solgt - uha uha.
Så nu er der plads til nyt - haha.
God snart weekend.
Knus

17 kommentarer:

  1. Både kort og tag er bare super flotte Pips, og da jeg jo er helt vild med blå farver, er det lige et kort efter min smag, kanon flot arbejde som altid.

    SvarSlet
  2. Flotte ting, du har lavet, Dorthe.
    God weekend lige om lidt.

    SvarSlet
  3. Virkelig smukt god bedring kort og lækkert tag

    SvarSlet
  4. Du er bare for sej til at lave kort
    Knus og god weekend

    SvarSlet
  5. Smukt kort og tagget er også rigtig fint :) Er dog ikke så vild med at hun ikke har et ansigt ;) Men sådan er stemplet jo ;)

    SvarSlet
  6. Smukt kort, og den lille "påklædnings dukke" er da super flot. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. LÆkkert kort og taggen er bare så fint med dette søde stempel.

    God weekend til dig, knuss

    SvarSlet
  8. Vupti - vupti så fik du lige lavet et god bedrings kort, - super smuk.
    Du fik også leget med påklædningsdukker - ja det er lige dig, - hi hi, - men den blev altså super sød.
    God weekend

    SvarSlet
  9. Fint kort og tag du har lavet. Det er altså sjovt at se netop dig lege med "påklædningsdukker", ha ha

    SvarSlet
  10. Rigtig fint kort og tag'en med pigen er jo bare SÅ sød. Det er lidt som at lege med påklædningsdukker igen.
    Håber snart at se dig - på Fyn.
    Knus og god weekend.

    SvarSlet
  11. Så flot et blåt kort og tag du fik lavet - påklædningsdukker, ja hvorfor ikke, når bare det er papir ;-)

    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  12. Det ser rigtig god ud Dorthe, kan godt lide de blå farver, og den lilla er jo altid et hit :)
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  13. Nydelig kort og herlig tag:)
    Ønsker en god helg.
    Klem Connie

    SvarSlet