tirsdag den 17. september 2013

Kort med Eiffeltårnet..


... og endda i flere afskygninger :)
det er hvad jeg har siddet og fedtet med i Scraprummet mens vasketøjet susede rundt i vaskemaskinen.

Jeg har brugt Tim Holtz Coórdinations papir. Det fik en tur i min "Tied together" embossingfolder og derefter sleb jeg det med sandpapir.

 Jeg synes det er vidt forskelligt hvorfra inspirationen kommer når jeg vil lave et kort. I dag var det motivet jeg først fandt - så den fine lille ramme med eiffeltårnet - og så kom resten ligesom af sig selv.
I går var det fordi jeg tilfældigt fandt snefnug punchen at jeg fik lyst at lave et kort...!
Hvordan er det hos dig?

 Blomsterne er selvfølgelig fra WildOrchid.
 Billetterne er nogle af Vivis skønne freebies.
 Det var dagens kort. 
God tirsdag aften.
Tak for besøg og dejlige kommentarer!
Knus

14 kommentarer:

  1. Igen et skønt kort du har lavet, mange fine detaljer, du er en sand mester til at fine på nye ting.
    Ses torsdag

    SvarSlet
  2. Lækkert kort, ja hos mig foregår det med jeg finder et, eller to billede jeg kan lide, og så bygger jeg kortet op om det, her har der også været gang i vaskemaskinen, men jeg var til genoptræning imens (ville heller ha`scrappet) knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Et rigtig fint kort her igen Pips, og som altid spækket med lækre detaljer overalt. Jeg tror jeg arbejder meget på samme måde, så det oftest wer lidt en tilfældighed, der afgør hvad det ender med, og hvad jeg lige har for hånden den pågældende dag og også rigtig meget, hvad humør jeg er i, når jeg laver det, så ja det er ret tilfældigt hvad der starter et project og også hvad det ender ud med.
    Her sker der ikke meget idag, ud over at snakke i telefon eller her på nettet, da det er min fødselsdag idag, og lige om lidt tár manden mig ud at spise, så er aftenen nok også godt brugt vil jeg tro.

    SvarSlet
  4. Sikke fint kort med Eiffeltårn i flere udgaver. Ja inspirationen kan komme på forskellige måder. Mine ting kommer også til verden efter vidt forskellige indledende tanker.

    SvarSlet
  5. Et stilig kort med eiffiltårnet :)
    Lekkert pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlet
  6. Virkelig flot og gennemført kort du har lavet.

    SvarSlet
  7. Jeg elsker Paris og så kommer man ikke uden om Eiffeltårnet!!!!!!!!
    Super smukt og lækkert kort med så mange fine detaljer ;O)))))

    SvarSlet
  8. Så fint et kort med Eiffeltårnet. Skønt motiv og dejlige detaljer. Jeg finder også først motivet eller papiret og så søger jeg i gemmerne efter alt muligt dims og diecuts, der passer til.

    SvarSlet
  9. Flot kort - får helt lyst til en tur til Paris.

    SvarSlet
  10. Superlækkert kort med skønne detaljer!

    SvarSlet
  11. Super lækkert kort og fin effekt med sliberiet

    knuss

    SvarSlet
  12. Det er jo godt at man kan lave noget sjovere, mens vaskemaskinen klarer det kedelige *G*
    Smukt kort - og som altid er jeg imponeret over alle de detaljer du får med uden det bliver overfyldt :)
    Ha' en dejlig dag :)

    SvarSlet