torsdag den 19. september 2013

Julekort igen igen...

... og jeg mente ellers ikke jeg skulle lave julekort i år - men nå.
Man har et standpunkt til man taget et andet...

Jeg har stort set solgt alt mit julepapir, det eneste jeg har tilbage er det fra Inkido, Pion og Riddersholm - og lidt fra Maja. Men det er så også mine 4 favoritter - så det er vel som det skal være.

Til dette kort har jeg brugt Inkidopapir og motiv.



Jeg er VILD med snefnug-borten fra Joy - og de skønne danske jule tekststempler fra Hobbygros

 Jeg øver mig stadig med vandpensel og distress ink - her er det et chipboard der har fået lidt kulør.
Jeg har fået de fineste reoler til mine Distress Ink - dem viser jeg måske en anden dag.
God torsdag.

Knus.

12 kommentarer:

  1. Super flot julekort du har lavet af det lækre papir. Glæder mig til at se reolen.

    SvarSlet
  2. Sikke da et fint julekort. Den reol vil jeg da også gerne se.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare et flot og lækkert kort her igen Pips. Superflot arbejd, glæder mig til at se hvad mere du finder på her ti jul.

    SvarSlet
  4. Lækkert julekort, nu behøver der jo ikke være "nisser" på julepapiret, motiv og pynt (og der er du jo ikke fedtet) gør meget. Knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Ja man har vel lov til at skifte mening! :) Skønt kort!

    SvarSlet
  6. Super-duper, sikke et fint julekort - og ja, du er da nødt til at lave julekort, hvordan vil du ellers bruge alle de skønne juleting der findes?

    SvarSlet
  7. Fortsæt du bare med at lave julekort for det er da bare så smukt ;O))

    SvarSlet
  8. Hvor er det da bare fint. Juleborten er skøn. Dejligt papir og skønt motiv.

    SvarSlet
  9. Dine julekort er bare så smukke, - fine detaljer, jeg er lidt vild med det store snefnug

    SvarSlet
  10. super flot julekort. Du må have en dejlig weekend

    SvarSlet
  11. Nydelig julekort og så fine papirer du har brukt.
    Klem Connie

    SvarSlet