mandag den 9. september 2013

Flere fugle...

Jeg har vist en svaghed for fugle lige for tiden. 
Måske fordi rigtig mange af de gratis Printables jeg har fundet på det sidste er med fugle :)..?
Her er der endnu et par stykker.
Kortet lavede jeg torsdag i klubben. Papiret er fra Sofiero serien fra Maja Design.

 Skønne chipboard blomster.
 Pom pom båndet er fra en lækker sampak Jette har fået hjem.
 Bregnebladene har Henriette også lavet til mig :) De er SÅ fine!
 Vi nærmer os tiden for dårlige billeder - og det begynder allerede at kunne ses.

God ny uge til jer allesammen.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig flotte kort. Du har godt nok mange lækre dies!
    God mandag.

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint, og sjovt nok har jeg de samme billeder, så tak for inspirationen,

    SvarSlet
  3. Du er bare god til at sætte tingene og farverne sammen. Meget smukt kort.

    SvarSlet
  4. Så fint. Skønt motiv og så flot med mange detaljer.

    SvarSlet
  5. Smukt kort med så fine detaljer. Jeg kan godt forstå at du er vild med de billeder ;-)

    SvarSlet
  6. Smukt kort - og detaljerne er jo som sædvanlig bare lige i øjet :)
    Også en god uge til dig :)

    SvarSlet
  7. Super lækkert kort i skøn vintage stil. Jeg har nu også en svarhed for fulge.

    Ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  8. Kanon flot kort igen igen Pips. Super lækker udsmykning og kanon flot papir i lækre farver, så det er jo som sædvanlig helt perfekt.

    SvarSlet
  9. Nydelig♥.

    Ha en fin dag♥.

    Klem, Marita

    SvarSlet
  10. Hvor flot, det med fugle er vi mange der har en svaghed for, og måske det er derfor du heder Pips, jeg kender ingen her i blogland der er så god som dig til at bruge mange detaljer på et kort uden det virker overhængt, måske er det fordi din farvesans er så super. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Nydeligt kort... ser godt ud med sækkelærred.

    God eftermiddag, knuss

    SvarSlet
  12. utroligt smukt og lækkert kort med alle dine lækre detaljer ;O)))

    SvarSlet
  13. super smukt og fugle er da smukke på kort

    SvarSlet
  14. Nydelige fuglekort :)
    Lekkert.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  15. Som altid et supersmukt kort med en masse skønne finurligheder.
    Det gør da bestemt ikke noget, at fuglene basker lidt rundt på dine kort, det er meget værre når de flyver ind i ens soveværelse og skider på gulvet - FØJ!
    Kan du også ha' en god uge :)

    SvarSlet
  16. Håber du ser denne sene kommentar fra Henriette. Jeg havde jo ikke fået skrevet at Henriette synes du er dygtig - og sød når du nævner hendes navn. Og derfor skriver vi dette sammen.
    Du behøver bestemt ikke nævne hende hver gang du bruger noget af hendes, men du bare skal sige til, hvis du vil have noget Henriette har lavet.
    I modsætning til alle andre og mig - Vi må lave selv. "Gider ej - dig selv ordne", siger hun så.
    Så jo. Du har en høj stjerne hos Henriette.

    SvarSlet