mandag den 2. september 2013

Høstkort...

Dette er det andet af de 2 kort jeg lavede i klubben torsdag aften.
Papiret er igen fra 6" x 12" Pastel bloggen.


Rammen om uret er en udstansning Henriette har lavet til mig engang. :) Dejligt at hun gider køre med Big Shotten når den rødhårede forelsker sig i hendes mors (Annettes) dies :)
 Kornaksene er helt sikkert min nyeste yndlingsdie - ooohhh den er fin. Den skulle gerne snart lande i Hobbygården :D - jubiii...!
 Sommerfuglen er fra et klippeark.
 Og mit meget brugte stempel.
Her er det rigtig efterårsvejr i dag med regn og rusk. Jeg tror jeg vil hygge mig i scraprummet nogle timer.
God ny uge til jer alle. Og tak for besøgene og kommentarerne, det er jo dem der gør at man gider blogge.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot kort - og er sikker på, at den kornakse vil blive et hit.

    SvarSlet
  2. Super flot kort som sædvanligt, og som altid fyldt med super lækre detaljer overalt.

    SvarSlet
  3. Som altid rigtig flotte kort med mange fine detaljer

    SvarSlet
  4. superflot! Den kornakse die er bare skøn - hvm laver den???

    SvarSlet
  5. Flot kort... og som altid med en masse meget fine detaljer...

    SvarSlet
  6. Et nydelig kort med masse flotte detaljer♥. Flott bruk av dieser♥.

    Ha en fin ettermiddag♥.

    Klem, Marita

    SvarSlet
  7. Smukt kort! Her er det heller ikke vejr til andet end indendørs aktiviteter :-)

    SvarSlet
  8. Flot kort, og fin dies hende den rødhåret har redet sig, den er jo som skabt til årstiden. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Rigtig stilfuldt høstkort.

    SvarSlet
  10. Super smuk kort, - de aks er bare så smukke, den die må jeg altså eje,
    God aften

    SvarSlet
  11. Flot høstkort i rigtig dejlige farver.

    SvarSlet
  12. Smukke farver (og kort) - og ja det er en super fin die med de aks :)

    SvarSlet
  13. Så fint et høstkort i fine farver med en skøn die med aks. Må indrømme den er kønnere, når den sidder på dit kort end som die. Havde svært ved at se, hvordan jeg skulle bruge den. Smukt.

    SvarSlet
  14. Hvor er det bare smukt, Dorthe.

    SvarSlet
  15. Hvor er det flot. Og det aks er da bare en rigtig fin ny ting - igen ! Det er jo ligefrem et høstkort du har lavet.
    Skal nok vise Pips blog til Henriette, når hun står op. Det vil glæde den unge dame. Jeg er spændt på om du kan få flere udstandsninger. Jeg må jo lave mine selv - for hun GIDER ikke lave til mig mere.

    SvarSlet
  16. Hvor er det et smukt kort - og de aks skal der vist kigges nærmere på ved lejlighed

    SvarSlet