tirsdag den 10. september 2013

Et Bryllupskort....

Mens den gammeldags oksesteg står og hygger sig i gryden har jeg hygget mig i Scraprummet :)
Det blev der dette kort ud af.

Papiret er fra K & Company  og det er bare så fint!


Chipboard hjertet med Brudeparret er et af mine seneste "fund" *G*
 Og et af de uundværlige små tekststempler fra Hobbygros.
 og selvfølgelig blomster fra Wild Orchid 

Jeg har også leget med Clay her i eftermiddag - det får I resultatet af en anden gang.
Rigtig god tirsdag aften til Jer. 
Jeg skal se Bagedyst ... skal du?

Knus.

14 kommentarer:

  1. Hvor er den altså bare fin, - smukke og feminine detaljer.
    Smuk - smuk, som altid

    SvarSlet
  2. Det er så fint, og din romantiske åre skinner jo fint igennem. Lækre dies du har der......suk, suk......
    God fornøjelse med oksestegen - jeg er ene hjemme, så her står den på et stk rugbrød....LOL.

    SvarSlet
  3. Super flot kort her Pips og det stempel er smaddersødt og romatisk, det kunne jeg godt há brugt i sidste uge LOL.

    SvarSlet
  4. Hvor flot, du er så god til bryllups temaer. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Skønt kort.
    Dejlige farver og flot papir.
    Ja jeg så også den store bagedyst.....godt man ikke lige kan få fat i de kager ;-)

    SvarSlet
  6. Så lekkert.
    Du kaster ikke bort tiden:)
    Kreativ som alltid.
    Klem Connie

    SvarSlet
  7. super smukt og flot chipboard hjerte

    SvarSlet
  8. HVor er det smukt og elegant... et rigtig sødt chipboard
    Håber stegen smagte godt:-))

    Ha en god eftermiddag, knuss

    SvarSlet
  9. Det er jo ik' så ring' endda med sådan en gammeldaws oksesteg - håber den blev lige som den skal være ;)
    ...og et smukt bryllupskort! Det papir ser super fint ud :)

    SvarSlet
  10. Flot og lækkert kort i romantisk stil. Er vild med det tekststempel du har på banner dien;-)

    SvarSlet