tirsdag den 3. september 2013

En produktiv dag i Scraprummet.


I går havde jeg fri - og jeg fik lavet 2 kort. Derudover fik jeg lavet et kort om til 2 kort *G* - og så fik jeg gjort et flaskekort færdigt jeg havde liggende.
Så her er en stribe billeder.

 Her er det ene af de kort jeg fik lavet. Baggrunden er et stykke gammelt tapet. Rammen har jeg fået foræret - det samme gælder bregnebladene.

 Violinen er fra en pakke 3D toppers - chipboardrammen har fået en gang guld-dabber.
Det andet kort jeg lavede er på Hobbygårdens blog i dag :)

Og kortet jeg delte i 2 var dette. hi hi.
Det irriterede mig at jeg fik lavet en fejl da jeg forsøgte at lave kortet og at det derfor ikke "passede sammen" når jeg lukkede det sammen. Så i går hev jeg saksen frem og lavede kortet om til 2.
Basta!

Og her er de 2 "nye" kort


Og til sidst flaskekortet jeg omsider fik lavet færdigt.


God tirsdag til jer alle.
Knus

12 kommentarer:

  1. Synes jo du laver nogle flotte flotte kort - men slet ikke min stil - jeg er nok ikke så pynte pynte agtig :) Men det er jo fedt vi er så forskellige :)

    SvarSlet
  2. Hold da op, du er da gåeet helt amok her, og alle er jo som sædvanligt vildt flotte. Du kan bare et eller andet med alle de der små detaljer. Bare kanon flot arbejde på alle sammen.

    SvarSlet
  3. Er du da tosset som du kan få lavet noget. Superfine ting - incl. dine rettelser.
    Den violin er helt fantastisk.

    SvarSlet
  4. en stribe super flotte kort... også det på Hobbygården. Og dit ene kort der blev til ser fantastiske ud

    God tirsdag

    SvarSlet
  5. Sikke en flid! Super fine kort med de smukkeste detaljer. Ja den violin kan jeg kun sige som aka: fantastisk.

    SvarSlet
  6. Dejlige kort, og ja den violin er da bare supper. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Du er godt nok produktiv! Og så mange SKØNNE kort. Og dejlig tag.

    SvarSlet
  8. Hvor har du været flittig og har fået lavet lækre ting

    SvarSlet
  9. Den ramme er bare så flot og super god idé at genbruge kortet

    SvarSlet
  10. Hvor har du været produktiv og med fine resultater. Var ellers så vild med kortet, du nu har lavet til 2 kort, også fine. Dejligt arbejde med din klare stil.

    SvarSlet