onsdag den 28. august 2013

På stranden...

Tredie og sidste kort af dem jeg fik lavet i lørdags er dette.


Baggrundspapiret er fra FabScrap, der laver utroligt mange LÆKRE papirer!
Rammen er endnu en af dem jeg fik af Jonna og Margit.


Søstjernen har jeg fået af Bodil - den passer da så fint sammen med fiskenet og strandmotiv.
Og blomster skal der bare være ;)

Jeg er vild med de strandmotiver fra Nellie Snellen.

Jeg havde en chipboardramme der gik i stykker for mig - den blev så bare til 4 hjørner istedet.
Sommerfuglen er fundet på Pinterest.


Nogle har spurgt hvor jeg finder de gratis sider til print - og her er et link til Jer:

Tak for alle kommentarerne I efterlader. Det er altid rart når folk gider smide et par ord!
God onsdag.
Kram.

15 kommentarer:

  1. Hvor er det altså også bare rigtig flot Pips, du er bare kanon til at få alt til at ligne en million.
    Jeg er helt enig med digg om de Nellie Snellen toppers, de er bare så flotte og fine til alle slags kort. Har også selv lige købt en stak af dem her for nylig, så nu må jeg jo så hellere lure dig lidt af måske ha ha ha.
    Ha en rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. What a beautiful creation,love all the details. Very sweet.
    Gr Elly

    SvarSlet
  3. Så fint og yndigt. Smukt kort -og flottere IRL :) :) :)

    SvarSlet
  4. Rigtig fint kort med et sødt motiv. Og fuldendt med det tilbehør i pynt og drops.
    Og hatten af for alt det du nåede at lave den dag. hvordan man så end gør det.....haha.
    God dag herfra.

    SvarSlet
  5. Super flot kort du fik lavet, - jeg er glad ved du også fik plads til søstjernen.
    Ses i morgen

    SvarSlet
  6. Flot, og den ramme er da skøn. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Hei Dorthe:)
    Nydelig kort med flotte detaljer♥. Mye fint i bloggen din. Gleder meg til å se mer av det du lager:)
    Har lagt meg til som følger ;)

    Ønsker deg en fin kveld♥.

    Klem, Marita

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare smukt. Jeg elsker også de motiver fra Nellie Snellen, og dit kort er skønt med så fine detaljer. Du er altid super inspirerende...

    SvarSlet
  9. Et nydelig kort!
    Masse lekre detaljer:)
    Ha en fin kveld.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  10. Meget flotte kort du fik lavet i lørdags.

    SvarSlet
  11. Wow - hvor flot. Super flotte rammer. Du har været flittig :-).

    SvarSlet
  12. Super lækkert og sommerligt kort

    God aften, knuss

    SvarSlet