søndag den 18. august 2013

Morgenhygge i Scraprummet.

Mens det første krus kaffe gled ned her til morgen sad jeg og nussede med dette kort.
Da jeg så skulle smide billeder af det på pcén opdagede jeg at mit kabel til overførsel ligger på job *G* - Så måtte mobilen jo i gang.
Papiret er fra min restekasse, så jeg aner ikke hvad det er for noget.


Det prikkede bånd er lidt en favorit lige pt, det fås i så mange fede farver!
Og jaaaaahhh!!! - Jeg har fået min hønsetråds-die - jubiiii!!!! - Her har jeg brugt den til det überflotte pink spejlkarton - det er jo næsten helt romantisk så ...? eller...? 
Uret er en easy 3D toppers. Der er lige kommet 10 nye pakker - og jeg er helt vild med pakken med forskellige ure. Men men... der er også andre lækre (savle savle)
Igen har jeg været i mine gamle Rub-ons - jeg tror aldrig jeg bliver træt af dem.
Har du noget der altid er et hit hos dig?
Nu vil jeg hælde endnu et krus kaffe i hovedet - og suse lidt på blogrundfart.
God søndag derude - og tak for Jeres dejlige kommentarer!
Knus.

24 kommentarer:

  1. WAUW endnu et super lækkert kort Pips. Virkelig flot, og ja det pink karton er bare for cool, håber godt nok, at de snart får det på websiden også, så vi kan bestille det. Er også bare totalt vild med den der lille metalblomst, du har brugt, den er da bare for sej også, og jeg kunne lige se mindst 10 ting, den ville være helt perfekt for. Er den også i butikken? Du er bare sååå sej til at lave de her kort.
    Rigtig god søndag til dig også. Jeg må hellere hen og hygge med mine tøser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lagde spejlkarton i shoppen i går ;)
      Og nogle metalblomster - dog ikke lige disse. (under pynt --> charms)
      Og TAK for søde kommentarer altid!

      Slet
    2. Tusind tak fordi du fortæller det her, det er bare perfekt.
      Rigtig god uge forude.

      Slet
  2. Super lækkert kort og den hønsetråds die er bare SÅ uber lækker og min ville elske sådan noget spejlblankt karton (i alverdens farver!)

    Vi ses jo snart

    Forsat god søndag

    Knus

    SvarSlet
  3. Flott med rosa og svart/grått i lag. Og den nye diesen din var stilig!

    SvarSlet
  4. Flot kort med lækre detaljer som altid... Go' søndag

    SvarSlet
  5. Det er så sødt et kort - og den die kan sagtens bruges hvad enten det er til det romantiske eller det mere "rå" :)
    Jeg kan osse super godt li' rub-on's - bruger dem ikke på kort men en hel del på layouts.
    Tror jeg skal ind og ha' fyldt lidt mere i kurven på Hobbygaardens butik - så længe det ligger i kurven er det jo gratis *G*
    Ha' osse en dejlig søndag , og selv tak for de altid søde /sjove kommentarer du lægger hos mig ;)

    SvarSlet
  6. Skønt kort med lækre detaljer.

    SvarSlet
  7. Smukt kort Dorthe....
    Tæller snart kun timer til Scrap i Billund.....

    SvarSlet
  8. Dejligt kort Dorth :)

    Lækkert pynt, og så lækkert bånd, - med Prikker :) ...

    God søndag til dig :)

    SvarSlet
  9. Så romantisk og sødt et kort du der har lavet :) Den die frister, men måske jeg kunne låne hos søster :)
    Glæder mig mega meget til vi ses i Billund -godt der var plads :)
    Nyd søndagen, Pips.

    SvarSlet
  10. Det er et flot vintage kort.
    God søndag.

    SvarSlet
  11. Super smuk vintage kort, - fine detaljer, - smuk sammensætning.
    God søndag

    SvarSlet
  12. Cudowna praca...bardzo mi się podoba:)

    SvarSlet
  13. Lækkert, lækkert kort, og er der noget bedre end scrap og kaffe? jeg kan ikke lige komme i tanke om noget. knus morkaren.

    SvarSlet
  14. Super smukt kort. Den pink farver giver det hele et ekstra nap opaf. Og den hønsetråds die er da bare et must.

    SvarSlet
  15. Wauw hvor er det flot! Fedt at der er knald på farverne selvom fotografiet er vintage.

    SvarSlet
  16. Virkelig super flot kort. Glæder mig til at komme forbi butikken på fredag, skal vist have kigget nærmere på det spejlkarton.

    SvarSlet
  17. Lækkert kort og hønsenettet er da bare fantastisk i det spejlkarton ;O)))

    SvarSlet
  18. Så lækkert et kort. Du er en mester i at sætte de forskellige ting sammen. Jeg glæder mig til at afprøve mine nyligt indkøbte toppers fra Hobbygården. Det var jo en god løsning bare at tage en del af dem, når man nu ikke kunne bestemme sig. Jeg elsker knapper, WOC blomster og søde motiver. Uden ville jeg være lost....

    Knuz

    SvarSlet
  19. Nydelig kort, spennende og kjempefint pynta.Kjempefin den hønsenetting -diesen, må ønske meg den. Klem Synnøve

    SvarSlet
  20. Super flott vintage kort Dorthe!!!
    Lekkert pyntet og sødt motiv! I like :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  21. Lækkert kort:-)
    Hønsetråds diesen, har du brugt det flotte karton du talte i frags?

    SvarSlet
  22. Superlækkert kort du fik lavet mens kaffen gled ned. Det blanke papir ser da SÅ flot ud, det må man da vist have kigget på.
    Og hønsetråden er jo bare super - og jeg fik den jo også på en anden måde....
    Så tæller vi ned....

    SvarSlet