fredag den 23. august 2013

Mere Sølvbryllup.

Her er det andet af de Sølvbryllupskort jeg lavede for min Søster forleden.

 Her har jeg bare brugt hvidt karton - og min all time favorit embossingfolder "Tied Together", nå ja... og noget sølv metallic papir :)

Gennem blonden med perler har jeg trukket et stykke sølvfarvet bånd.
 Og så masser af sølv rhinsten.
---
Jeg er SÅ glad for mine Just Rite alfabetstempler til denne slags kort.
Det er et af de bedste "brugt køb" ever!
Og så er det i morgen det sker .... :D 
Vi har Scrap i Billund for 3. gang - og jeg GLÆDER mig vildt til at hilse på alle de søde kvinder der kommer fra nær og fjern.
Rigtig God Weekend..!! Og tak for besøg og skønne kommentarer.
Knus.

24 kommentarer:

  1. Så elegant kort. Hvor er det bare sjovt, jeg har lige smidt mine Just Rite stempler i salgs kassen til imorgen ;-) glæder mig til vi ses.
    Kh 10na

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem skal jeg se!!!!!! *GG*

      Slet
    2. Jeg tager dem lige fra, så kan du se dem først ;-) see you soon :-)

      Slet
  2. Hvor er det flot og elegant!
    Rigtig god fornøjelse i morgen. Bare det var mig, men der er lidt langt.. ; )

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort.
    Jeg har også en masse just rite - som jeg ikke er god til at bruge - men da jeg fik ryddet op her den anden dag - følte jeg alligevel ikke jeg var klar til at sælge dem :)
    Ja jeg kommer jo desværre ikke til Scrap i Billund alligevel :( Men hav en super dag.

    SvarSlet
  4. Smukt kort! Glæder mig til imorgen! Bliver skøn at scrappet sammen med en garanteret dejlig flok :-)

    SvarSlet
  5. Ej hvor er det et smukt og elegant kort.
    God tur til Billund

    SvarSlet
  6. Smukt kort, enkelt og elegant. Skøn embossingfolder.... Vi ses, skal til at kage til os lige om lidt....

    SvarSlet
  7. Det er SÅ smukt og elegant... er også vild med den embossingfolder. Jeg kom desværre for sent til en plads i Billund , men i må have en rigtig hyggelig dag.

    God weekend, knuss

    SvarSlet
  8. Meget elegant kort uden alt for meget pynt. Lige min smag. Vi ses jo lige om lidt - glæder mig rigtig meget. Nu skal jeg bare finde ud af at pakke;o)

    SvarSlet
  9. Endnu et super flot kort Pips. Jeg er selv totalt forelsket i den folder, og bruger den også bare rigtig meget. Den passer bare til næsten alt.
    Håber I får alle tiders dag imorgen, og indrømmer jeg er bare død misundelig, men sådan er det jo nogle gange, man kan ikke det hele, så jeg må hellere udnytte week-enden til at få min søns momsregnskab lavet så. Han var såå sød lige at komme og smide et ½ års regnskb på mit skrivebord som skal være færdigt til at betale skat og moms her den 1 september, så ved man jo nok, hvad man skal lave nogle dage i hvert fald LOL.
    Men håber I alle får en smadder hyggelig dag sammen, og please tag nu masser af billeder, vi andre mindre helsige kan se bagefter.

    SvarSlet
  10. Super smukt kort og ja den embossing folder er så flot og anvendlig. JustRite stempler er da bare sagen :o) Jeg glæder mig max til scrap i morgen. Vi ses

    SvarSlet
  11. Smukt og elegant kort! - ha' en skøn dag i Billund imorgen - glæder mig til at se hvad du får købt - ikke fordi jeg tror det bliver ret meget...men alligevel *G*

    SvarSlet
  12. Lækkert kort Pips!! og køb nu ikke mere end du kan slæbe det hjem!!! knus morkaren.

    SvarSlet
  13. SUPER flot kort... elegant og stilfuldt. Den folder er da et hit... syn's ikke jeg har set den før??!!
    Rigtig god fornøjelse i Billund... ærgerligt vi er adskilt med den dumme dyre bro :o(

    SvarSlet
  14. Beautiful and elegant card Dorte.
    Gr Elly

    PS I have a blogcandy

    SvarSlet
  15. Superflot og elegant kort. Den er bare så fin den folder.
    Min er kommet for 5 min siden....så den må nok hvile til efter Billundscrap.
    Ses lige om snart.

    SvarSlet
  16. Rigtig smukt kort og rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet
  17. Lekkert kort!
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  18. Super flot kort, endnu engang, får altid sådan en lyst til at komme igang med at lave kort igen når man har været herinde og se hvad du har haft gang i. Er blevet helt vild med denne folder du bruger til dette kort, og har været en del rundt på nettet for at finde den, men syntes kun, at jeg kan finde, den i udlandet kan det passe?
    hilsen Tove

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) - Og ja... embossingfolderen er ret svær at finde. Jeg fik min hjem fra USA. Den er fra Couture Creations og hedder Tied Together.

      Slet