lørdag den 31. august 2013

Lidt Torsdags-aften-scrap.

I klubben torsdag aften fik jeg lavet et par kort.
Det ene er dette:

 Jeg har brugt papir fra Maja Design. 
Jeg har udfordret mig selv til at få brugt bare lidt af det rosenbånd jeg har haft liggende pænt længe. Og her er så lidt af det.
 Bladene er lavet med dies fra Cheery Lynn. Jeg er mega glad for de dies da de skærer 5 - 6 blade ud af gangen i 2 - 3 forskellige størrelser.
De punchede stykker papir i brunt og lyserødt er lavet med 2 forskellige Martha Stewart..... en deep edge kantpunch og et hjørne fra et around the page sæt. 
 Bilen er fra Marianne Design - og printet er fra siden jeg linkede til i et tidligere indlæg, med masser af gratis sider til print.
Perle/Rhinstensbåndet... eller det er vel nærmere tape ... er endnu en af de mange ting jeg har haft liggende læææænge og ikke har nænnet at bruge - eller måske har jeg ikke kunnet hitte ud af at bruge det *GG* - men nu er der da brugt et bette stykke her.

Det endte så med at blive noget jeg synes ligner et bryllupskort, så jeg måtte lige nasse/bytte mig til et par fine hjerter hos Marianne i klubben.

Rigtig god weekend til Jer.
Jeg har også blogget et julekort i dag på Hobbygårdens blog

Knus.

14 kommentarer:

  1. Smukt kort og super flot brug af dit rosenbånd og perle/bling tape. Fedt at du har kunnet kombinere 2 forskellige punches

    SvarSlet
  2. Super romantisk kort, lige til et bryllup :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor du har været kreativ og flittig på bloggen i denne uge!!!!!!!!
    Og sikken en masse lækre kort du har lavet med alle dine skønne detaljer ;O))))

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kort... det er bare så romantisk..

    SvarSlet
  5. overraskende farver - rigtig flot. spændende med de roser.

    SvarSlet
  6. Fine romantiske kort. Fint at du tog både båndet og bling i brug. De pynter da virkelig.

    SvarSlet
  7. Du har da klaret din egen udfordring flot. Skønt rosnbånd. Igen mange små fine detaljer -med et smukt resultat.

    SvarSlet
  8. Rigtig flot kort. Jeg kan godt lide at du har lavet bilen i lyserød!
    God weekend.

    SvarSlet
  9. Den lyserøde bil er da super flot, og det bling-bling og perle bånd er lækkert, hvor mon du har købt det? knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg købt i Panduro engang under udsalg :)og i 2 forskellige udgaver.

      Slet
  10. Så fint et kort med en lækker rosa bil. Har selv haft svært ved at bruge den, men tak for inspiration. Er vild med rosenbåndet og hele resultatet er bare så pænt.

    SvarSlet
  11. Super smuk og elegant kort, - mange smukke detaljer, samt fin sammensætning.
    God arbejdslyst i dag

    SvarSlet
  12. Det er så smukt.... bryllupskort var også det første jeg tænkte da jeg så den skønne bil.

    God søndag, knuss

    SvarSlet
  13. Og som sædvanlig har du bare stykket et superflot kort sammen med masser af super cool detaljer på. hvor er det bare flot Dorthe, men det er alt hvad du rører ved jo, så ikke synderlig overrasket, må jeg indrømme.

    SvarSlet