søndag den 4. august 2013

Jubiiiii.... jeg har scrappet!!!

Endelig! :)
Jeg har storhygget mig i Scraprummet i dag - og det er blevet til hele 3 kort.
Det første kan I se på Hobbygaardens blog - og de 2 andre kommer her:

Jeg har længe gået og luret på en SKØN blok med papirer i størrelsen 6" x 12" - Blokken er fra Crafty Secrets Heartwarming Vintage Collection og den hedder Pastels.  Jette fik den hjem i Hobbygaarden før ferie - og i går kunne jeg ikke dy mig længere - og blokken kom med mig hjem. Det er fra den blok papiret til begge kortene kommer.

Først et Bryllupskort. Jeg faldt for papiret i sart gult og lyserødt. Sjovt nok bliver jeg mere og mere vild med den gule farve - den har jeg ellers aldrig brugt ret meget.
 Lidt detaljebilleder.....



 Til dette kort har jeg brugt bagsiden af samme papir. Og Vupti ..... så var det papir væk ... og ingen rester. Den størrelse blokke kan jeg RIGTIG godt lide - hihi.
 Et baby-drengekort. Nu har jeg gemt på de chipboard gyngeheste længe nok fordi jeg ikke nænnede at bruge dem - (sådan noget PJAT! ) (fniis)
 Jeg fandt mine tudsegamle Rub-ons bøger frem fra gemmerne ... ooohhh.... de skal da helt sikkert have en renæssance her hos mig.


 Sødt stempel ikke? 
Nu håber jeg at jeg har fået lidt hul på Scrapperiet igen... - I dag gad jeg ihvertfald godt - og kunne næsten ikke løsrive mig igen - så det er DEJLIGT!
Tak for besøg og kommentarer - I er nogle skønne Quinder!
Forsat god Søndag.
Knus.


14 kommentarer:

  1. Godt du er igang igen. Super flotte kort, den gule farve er jeg heller ikke god til, men det kan jeg måske blive.

    SvarSlet
  2. To nydelige kort :O)
    Så effektiv du har vært:)
    Lekkert pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlet
  3. Begge kort her er da bare superskønne Pips, og den gule farve helt perfekt til det kort. Dejligt at se, at du har fået hul på bylden igen, og sikken et flot resultat, der kom ud af det. Begge kort er bare helt suverænt flot lavet, og du kan bare det der med alle sde virkelig små lækre detaljer altid.
    Há en rigtig god uge forude med forhåbentlig masser af scraplyst og glæde. Jeg glæder mig i hvert fald til at se mere som det her.

    SvarSlet
  4. Åh, så dejlige kort!! Skønt papir .... ååååhhh .. må godt bo her også :)

    SvarSlet
  5. Nåå det var godt du er kommet igang igen - og et par smukke kort er det blevet til :)
    ...og så er det jo lidt sjovt når man finder de dér tudsegamle ting frem - det er næsten som at få noget nyt at lege med *G*
    Ha' en dejlig aften :)

    SvarSlet
  6. Skønt du kom i gang igen. Super flotte kort du har lavet.

    SvarSlet
  7. Godt at se dig igang igen, - 2 flotte kort med mange fine og flotte detaljer.
    Ses i morgen til kaffe

    SvarSlet
  8. Sikke fine kort, på rigtig dejligt (gult papir) som jeg holder meget af, hvis vi bare kunne få lidt mindre varme ville der nok blive lavet mange flere kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Dejligt at du igen er tilbage - også med scrap. Og du gør da noget ved det, når du kommer i gang. Skønne, skønne kort - især babykortet.
    Den str. blok kunne jeg tit bruge. De små blokke giver meget spild, og de store er for store til kort - så er der for mange rester...., og ellers skal man lave for mange ens kort. (tro nu ikke, jeg er vanskelig. Det er jeg jo ikke...)
    Nu ses vi snart....YEAHhhhh.

    SvarSlet
  10. Godt du er tilbage. Flotte kort.

    SvarSlet
  11. Sikke nogle søde kort. Jeg glæder mig til scrap i Billund :o)

    SvarSlet
  12. Super dejligt at du er tilbage i den kreative verden og sikke nogle skønne kort med lækre detaljer og ikke mindst lækkert papir ;O)

    SvarSlet
  13. Dejlige kort, du har fået lavet. Stemplet på babykortet er skønt. Dejlige farver og fine detaljer som altid.

    SvarSlet
  14. Hyggeligt duver tilbage igen og så med så smukke kort... ser godt ud med rub-ons. Dem glemmer jeg også men er da skønne at bruge engang imellem
    Håber du har nydt din ferie

    Ha en fin uge, knuss

    SvarSlet