søndag den 11. august 2013

Glimmer og glitter.

I aftes fik jeg lavet et kort til Sølvbryllup.
Min søster skal bruge 2 sølvbryllupskort og et til en 50 års fødselsdag indenfor ganske kort tid - så jeg må hellere få dem lavet.
Og her er det første så.

Papiret er igen fra Pastel blokken. 

Og lidt detaljebilleder...


 Forleden fik Jette nogle ganske fede pakker med mosgummi med glimmer på hjem i butikken.
Der er 10 ark i ca. A4 størrelse i hver pakke, og alle ark er i gode og brugbare farver.
Selvfølgelig røg der en pakke i "min kurv" - hihi.
Jeg har bare stanset det ud med en Marianne dies - og det gik ganske fint.
Jeg kan godt lide at rammen ligesom bliver fremhævet lidt ekstra p.g.a. tykkelsen.
Stjernen med teksten har jeg derfor monteret med 3D puder.

Jeg skulle gerne nå de sidste 2 kort til min søster i løbet af dagen ... men man ved jo aldrig.
God Søndag derude.
Knus.

22 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert kort!
    Jeg ææælsker glimmer og glitter :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det et smukt kort - både farver og detaljer er så fine :)

    SvarSlet
  3. Hvor lækkert et kort, der kan aldrig blive brugt for meget glimmer ;-)
    God søndag
    Knus Tina

    SvarSlet
  4. WOOOOW, hvor er det et fantastisk smuk og lækkert kort med så mange
    fine og lækre detaljer og den ramme er da bare for lækker ;O))))))

    SvarSlet
  5. lækkert kort. Farverne er smukke og passer så godt sammen!

    SvarSlet
  6. WAUW igen et super lækkert kort her Pips, fyldt med fede detaljer, og i flotte farver og med masser af cool glimmer effekt. Det får man jo aldrig nok af, gør man? Hvilken die er det du har brugt til den ramme? Synes ikke lige, jeg genkender den, men den er bare super cool.
    Rigtig god søndag til di også, håber du får hygget dig i dit scraprum.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den der hedder CR1251 "Tiny Hearts"

      Slet
  7. Lækkert kort og glitter-mosgummi er et suverænt produkt. Rammen er så flot.

    SvarSlet
  8. Åee hvor er det flot, sig mig får du din løn udbetalt i skønne dies og matrialer? det må være et ønskejob du der har fået. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Bare så flot et kort. Sjovt for jeg tænkte straks hvad det var for noget fint noget du havde standset ud. Det må vi ses nærmere på.
    Fandt jo hønsetrådsdien hos PTW i går. Og den ER virkelig superflot.
    Så nærmer det sig......

    SvarSlet
  10. Hvor er det altså bare et lækkert kort. Jeg er vild med dine detaljer, og så kunne det da godt være man skulle anskaffe sig noget af det mosgummi:-)

    SvarSlet
  11. Smukt...
    Jeg nåede ikke forbi jer Idag...så ærgerligt at I ikke har åben om mandagen mere....
    Så jeg håber der bliver tid næste weekend

    SvarSlet
  12. Hold da op hvor går det godt hos dig, - du er kommet godt igang igen.
    Super smuk sølvbryllupskort du har lavet, - mange smukke detaljer som altid.

    SvarSlet
  13. Skønt kort du har lavet, det ser så fint ud med den ramme af glimmer mosgummi. Kan du mon få Jette til at tage sådan en pakke med til mig, når vi ses i Billund den 24/8 ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg da prøve om jeg kan ;)

      Slet
  14. Nydelig sølvbryllupskort :)
    Så delikat og lekkert pyntet
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlet
  15. Nydelig kort!
    Elegant og lekkert:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  16. Rigtig flot kort og smart med rammen...

    SvarSlet
  17. Det er så smukt et kort... ser så fint ud med med rammen og alt glimmer

    Ha en god eftermiddag, knuss

    SvarSlet