fredag den 9. august 2013

Flere flaskekort.

I aftes var der Scrapklub for første gang efter ferien. 
Vi var ikke så mange - men det var nu hyggeligt at komme afsted igen.
---
Jeg fik lavet 2 flaskekort mere, og begyndte på et tredie, men det er jeg langt fra tilfreds med endnu :)
 Kronhjorten og den fine oval bag den, er begge die cuts jeg har byttet mig til - og jeg kan simpelthen ikke huske hvem der har lavet dem. Men FLOTTE ... det er de!
 Og så lavede jeg et mere der meget ligner det jeg lagde på bloggen i går. Igen med en fugl fra pakken med Easy 3D toppers
 og så lidt blomster og en sløjfe :)
Jeg må snart se at få lært at bruge min Silhouette - men jeg synes ikke den helt vil som jeg vil - og så bliver jeg hys og laver noget andet - hihi.
Den skærer ikke helt igennem papiret synes jeg... eller også krøller den papiret...? Og så klæber papiret ufatteligt meget til den der skæremåtte... 
SKAL det være sådan?
Kom glad med gode råd :)
God weekend.
Knus.


11 kommentarer:

  1. Superflotte flaskekort! Lækkert hjort og fugl.
    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med Sillen, da jeg ikke har sådan en.. ; (

    SvarSlet
  2. Flotte flaskekort du har lavet. Dine problemer med sillen ligner til forveksling mine. Jeg laver også somme tider noget andet thi hi.

    SvarSlet
  3. Hold da helt ferie, hvor er de flotte Pips. Det er bare kanon flot arbejde, uanset hvad pokker du så laver LOL.
    Desværre kan jeg heller ikke hjælpe med Sillen, da jeg ikke har en, men har en Cricut, som jeg også har opgivet at finde ud af nu. Så nu holder jeg mig til dies og E-Bosser, det kan jeg da finde ud af LOL.

    SvarSlet
  4. Flotte flaskekort :)
    Hvis din skæremåtte er helt ny så lig den over dine bukser eller lignende så den får lidt støv/fnulder på klæbesiden. Så kan papiret sidde lidt mere løst og derfor være lidt lettere at få af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis den ikke skærer helt igennem, så skal du nok sætte din kniv til at skære dybere - tallet skal være højere (hvis det er med de nye knive, som f.eks. cameoen bruger).

      Slet
    2. Tak - Jeg prøver begge dele næste gang jeg får samlet mod til at køre med "Dyret" :)

      Slet
  5. Sikke flotte flaskekort, og gud hvor er jeg glad for jeg ikke har sådan en "sille" den ville jeg også blive hys af, især fordi jeg ikke ville kunne læse den engelske "brugsforviring" men du må da se at finde ud af den. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Det er altså nogen super finr flaskekort du får lavet - og så utrilig fint pyntede! :)
    Jeg er da glad for jeg ikke har en Sille - den ku' nemt ryge ud af vinduet her tror jeg *G*
    ..og 1000 tak for den "Moose-pin" du sendte, den er bare sød - men hvordan pokker kom du lige til at tænke på mig da du så den...det fatter man jo ikke?? *LOL*

    SvarSlet
  7. Nydelige flaskekort!
    Lekre detaljer:)
    God helg, klem:)

    SvarSlet