mandag den 26. august 2013

Et Staffelikort.

Her er endnu et af de kort jeg fik lavet lørdag.
Ideen så jeg på Pinterest - og så måtte jeg selvfølgelig forsøge at lave et lignende.
Der skal rettes lidt til næste gang jeg forsøger *G* - men sådan er det jo.

 Både papir og tekst er fra Heartwarming Vintage Collection.
Sommerfugl og kanter er lavet med dies fra Marianne Design.
 Rosen er fra et rosenbånd. Dem har jeg liggende i flere farver - men huuuuhhh.... hvor har jeg haft svært ved at komme i gang med at bruge dem. Nu fik jeg så brugt en enkelt rose. Lidt har også ret - haha.


Jeg skal nok se at få redigeret billeder fra Scrapdagen og få dem på bloggen en af dagene.
God ny uge til Jer alle.
Knus.

19 kommentarer:

  1. Helt utrolig lækkert kort...

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er det et smukt kort! - du kan altså noget med detaljerne..det ser hammergodt ud :)
    Også en god uge til dig :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare smukt Pips, virkelig flot arbejde, og som sædvanlig spækket med lækre detaljer alle vegne. WAUW bare sååå lækkert.

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot lavet!
    God mandag.

    SvarSlet
  5. Dit kort er vel nærmest filigran. Det har jeg slet ikke evner for. Det skal være enkelt og mere robust. Hvor er det fantastisk at vi kan lave så forskellige ting og dermed ramme de flestes smag. Tak for den fantastiske dag!

    SvarSlet
  6. Det er bare så flot det kort og jeg så det jo lige frisk fra bordet. Det er utroligt som du kan pynte så fint.
    Jeg har også det store rodebånd, og har vist slet ikke taget af det endnu. Fint at have i skuffen...også !
    SELVFØLGELIG har jeg hilst Henriette, og aflagt rapport om hvad du sagde og gjorde....og hun har lagt de fine bøjler på plads.

    SvarSlet
  7. Smukt kort og sikke nogle skønne detaljer!

    SvarSlet
  8. Sart og yndigt kort...hvor er det smukt !

    SvarSlet
  9. For et lekkert og nyyydelig kort igjen Dorthe!!!!
    Ha en god mandag!

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  10. Det er bare så super smukt. Jeg er vild med både den die og de farver, du har brugt. Helt gennemført som altid. Wow

    SvarSlet
  11. Det er så fint og smukt det kort -og lidt slidt i den ene ende hvor jeg fik lov til at aeeeee det :) :) :) hårdt at vende tilbage til hverdag og arbejde efter sådan en dejlig dag i Billund.

    SvarSlet
  12. Så smukt, så smukt, du er fantastisk, det er så vidt jeg kan se et kort der kan "klappes sammen" men hvordan så med den store rose? jeg har også de rosenbånd, men aldrig overvejet at dele dem ud, det gør jeg så nu. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo jo Karen - kortet kan klappes sammen - og så bliver rosen sgi nok lidt mast - hihi. Sådan er det med pipske ting ;)

      Slet
  13. Rigtig smukt kort du har lavet

    SvarSlet
  14. Ja jeg savle lidt over det lækker kort i Lørdags, nu er jeg også ved at komme til kræfter igen, det var en super dejlig lørdag
    knus Laila

    SvarSlet
  15. Super, super smukt og meget elegant ;O)

    SvarSlet
  16. det er da et lækkert kort du har fremtryllet

    SvarSlet