torsdag den 8. august 2013

Et flaskekort.

I aftes havde jeg besøg af min Søster og Svoger og en nevø og en niece.
De havde hjemmebag med til kaffen :)
Min søster skulle lige bruge et flaskekort... - Men sådan et havde jeg altså ikke på lager, så der måtte hurtigt laves et.
 og det kom til at se sådan ud... Papir fra Maja Design.
 Rundt om hullet til flaskehalsen satte jeg små chipboard stjerner og perler.
 Selvfølgelig fik jeg plads til blomster ;) - "60" er også chipboard.
 Fuglen er fra en pakke easy 3D toppers. Dem er der altså en del muligheder i :)
 Mere af Bodils hønsetråd, og et tandhjul... bladene er fra en gammel lysmanchet.
I aften starter scrapklubben op igen efter ferie. Det bliver dejligt at komme i gang igen. Og jeg tror da det bliver flaskekort jeg skal lave.
God torsdag - i dag i regnvejrsDanmark ... ihvertfald i Billund.
Knus

11 kommentarer:

  1. Flot flaskekort, og hyg dig til scrapaften....
    Jeg glæder mig til vi ses i Billund - nu er det jo snart.....

    SvarSlet
  2. Sød idé og kortet kan jo varieres i det uendelige...

    SvarSlet
  3. Rigtig flot flaskekort Pips, og fede detaljer, du har fået plads til. Og tjek ligre de kager, der ser da bare yummi ud også, men vi har jo alle vores forskellige kreativitet ikke? ha ha ha

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot - og så var det lige noget, du hurtigt fik lavet? Fantastisk

    SvarSlet
  5. Hokus pokus...Ja, jeg ville jo være lang tid om det...Men superflot er det.
    Rigtig god scrapaften i aften. Det er dejligt at komme i gang igen, og regnvejret passer jo fint.

    SvarSlet
  6. Det er et rigtig flot flaskekort med en sød fugl. Jeg ved slet ikke hvad 3d toppers er.

    SvarSlet
  7. Meget, meget sødt flaskekort, selvføgelig med en "pips" knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Super fint flaskekort - og jo da godt du lige kunne fremtrylle ét sådan lige med det samme ;)
    Ha' en go' scrapaften :)

    SvarSlet
  9. Vupti - så har du lige lavet et flaskekort, - du er bare så go
    Mega sød må man sige
    Ses inden så længe

    SvarSlet