mandag den 5. august 2013

En påfugl...

Jeg lavede endnu et kort i aftes, så der var rigtig gang i scrapperiet i går.
Også til dette kort brugte jeg papir fra Pastel blokken.

 Påfuglefjeren har jeg haft liggende længe i skuffen - jeg købte en stak af dem for et par år siden ... og nu fik jeg så brugt en. Det er rart at ha lidt på lager ikk? ... :) Og man ved aldrig hvad man får brug for.
 Den flotte store metalpåfugl er fra Hobbygården, jeg har sat små glitrende perler på dens halefjer.

 Hjørnerne er faktisk affaldet fra en spellbinders udstansning... og der bliver hele 4 af slagsen i en enkelt die - det er jo tæt på genialt for sådan en som mig der elsker hjørner!

Tusind tak for alle kommentarerne på mit sidste indlæg, det er dejligt at være lidt i gang igen... og endnu dejligere fordi I følger med og kommenterer!
God ny uge derude.
Knus.

15 kommentarer:

  1. Endnu en rigtig flot kreation her. Hvor er det flot. Du kan bare lige det der.
    Sjovt de hjørner har jeg også bare brugt en del af, de er bare super geniale, og så er det jo ret cool, når man kan bruge "affaldet" også ik´? ha ha ha.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et skønt påfugle kort, og et lager med alt mugligt har vi vist alle (jeg har bare svært ved at finde rundt i det) jeg har mange spellbinder men jeg har vist ingen der giver så fine hjørner, så hvad er det mon for en? knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den der er sidst i 6. række her på siden: http://hobbygaarden.dk/webshop/index.php?cPath=121_162&sort=5a&page=2

      Den røde firkantede :)

      Slet
    2. Jeg fandt den, det er ret smart at kunne bruge "affaldet" og tak for svaret, jeg har endnu ikke handlet i hobbygården, men det vare nok ikke så længe før jeg må prøve det. knus morkaren.

      Slet
  3. Super flot kort. Lækre detaljer.

    SvarSlet
  4. Nydelig kort!
    Flotte detaljer:)
    Lekre kortene du laget i forrige innlegg også.
    Så spenndende å lese at jeg får post snart!
    Ønsker deg en riktig fin dag, klem:)

    SvarSlet
  5. Så lekkert !! Alltid kjekt å ha små skatter liggende på lur. Mitt problem er at eg ikke alltid husker kor eg har lagt ting :)

    SvarSlet
  6. Rigtig flot kort du viser igen i dag. Den blok er nu ikke så dum.
    Du har helt ret i det med at gemme ting, for man ved aldrig......hæhæ.
    God dag herfra.

    SvarSlet
  7. Skønt påfuglekort - og igen dejligt at du kommet i scrap mode igen ;)
    Nej tænk om man gik ned på dims - det ville jo være noget nær en katastrofe *G*...nååå det er der nok ikke sandsynlighed for, at nogen af os gør :D
    Ha' en dejlig dag - hvad enten det nu er solskin eller tordenvejr i din del af landet :)

    SvarSlet
  8. Super flot påfuglekort du har lavet

    SvarSlet
  9. Nydelig kort,kjempefint med den fjæren på.
    klem Synnøve

    SvarSlet
  10. Super smuk kort du har lavet, den påfugle er bare så smuk, - den har jeg også, - men den skal ikke bruges endnu.
    Ses torsdag

    SvarSlet
  11. Super flot kort ... og hvor passer fjeren perfekt her

    Ha en god aften, knuss

    SvarSlet
  12. Anderledes men meget smukt kort og super flot med påfugle fjeren. Jeg kommer i Tivoli 3 gange om ugen da jeg passer planter derinde og der er påfuglene tit meget nærgående de lægger sig sågar i mine planter, så det kunne være jeg skulle hive dem lidt i halerne som straf!!!!!!!!!!!!!!!! ;O)

    SvarSlet