søndag den 25. august 2013

En herlig dag!

Det var lige hvad jeg havde i går.
Og selvom jeg først fik plantet mig et sted engang over middag - med alt mit habbengut - så nåede jeg alligevel at lave hele 3 kort.
Jeg havde egentlig en kasse ting med til brugtbordet - men det nåede aldrig derned - haha, så det kommer nok på min salgsblog en dag inden længe.

Her er ihvertfald det første af de 3 kort jeg fik lavet.
Papiret er noget gammelt noget fra Panduro.

Den smukke ramme fik jeg af Jonna og Margit i går til Scrap i Billund, det ender med jeg må eje den die. hihi.
Krukken/Sylteglasset er fra en skøn side jeg fandt forleden - med en del smukke og GRATIS sider til print.
 Lidt blomster - selvfølgelig :)

 Sommerfuglene fik jeg sammen med mit fødselsdagskort fra Thea. Og så måtte jeg jo lige ud forbi en af butikkerne og finde den die der laver dem. 



Og så et enkelt stemningsbillede fra i går morges - da alle var ved at finde en plads - og Bodil bød velkommen.


Senere kommer der en stribe billeder fra dagen, så hvis du var med i går - og ikke vil have dit billede på bloggen - så giv mig lige en melding!
Tak for en hyggelig dag til Alle Jer der var med!
God Søndag.
Knus

19 kommentarer:

  1. fantastisk flot kort :-). Og flot motiv...
    god søndag
    Katharina

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort Dorte - og dejligt I havde en god dag - er slet ikke misundelig :)

    SvarSlet
  3. Super sødt kort og ser bestemt hyggeligt ud....

    SvarSlet
  4. Super sødt kort med nogle skønne farver og detaljer. Må vist nærstudere den side lidt.... Og det var en skøn dag i Billund. Ser frem til næste gang.

    SvarSlet
  5. Ja det er et smukt kort! Tusind tak for igår, super flot arrangement I havde lavet!

    SvarSlet
  6. Super smukt kort du fik lavet - og skønt at I havde en super dag i Billund :)
    Træls at du ikke dine ting på "brugt-bordet", men så må vi jo nærstudere salgsbloggen når du får dem lagt på ;D
    Ha' en dejlig søndag :)

    SvarSlet
  7. Så flot et kort. Selvfølgelig er der blomster på når du har lavet det, ti hi :) Du har altid smukke detaljer på dine kort -også dette :)
    Tusind tak for en skøn dag i går. I har virkelig gjort et kæmpe både før/under/efter arbejde. Vi kunne bare komme og plante os og så var der sørget for ALT andet af Jer. Stor tak for det. Glæder mig til næste gang.

    SvarSlet
  8. Igen et super flot kort Dorthe, og som altid spækket med masser af fede detaljer overalt. Virkelig flot arnejde som altid.
    Dejligt at høre, at I havde sådan en pragtfuld dag, og jeg indrømmer blankt, at jeg ER død misundelig ha ha ha. Sååå skønt når alt bare klapper og blir en stor succes.

    SvarSlet
  9. Det var da et smukt kort du fik strikket sammen der, det syltetøjsglas hvor kommer det fra? måske fra pinterist hvor jeg finder mit "guld" dejligt i alle havde så skøn en dag, det havde jeg også (se min blog)selv om det var uden scrap. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Superflot kort. Og endnu smukkere IRL.
    Tusind tak for en ualmindelig dejlig dag. I gør bare så meget for at vi andre bare kan læne os tilbage og nyde det. TAK til alle der gjorde det muligt.
    Jeg vil ikke have billeder af mig på din blog, hvor jeg ser dum og grim ud. Men smukke billeder af mig må du sandelig gerne vise....haha.
    God søndag til dig.

    SvarSlet
  11. Sikke et fint kort. Ja det er ikke nemt at blive fristet med guld fra andre. Mange tak for atter en dejlig dag med en fantastisk stemning og god forplejning.
    Det er også kun de gode billeder af mig du skal sætte på bloggen;o)

    SvarSlet
  12. Smukt kort med så fine detaljer :)

    Skønt at dagen var vellykket og hyggelig.

    Knus :)

    SvarSlet
  13. Superflot kort!
    Godt at I havde en god dag.
    God søndag.

    SvarSlet
  14. Super smukt kort med masser af dine skønne detaljer
    Lyder som en rigtig hyggeligt dag

    God søndag, knuss

    SvarSlet
  15. Rigtig flot kort. Tak for sidst - super fint og hyggeligt arrangement I havde stablet på benene.

    SvarSlet
  16. Super flotte kort. Lyder til at have været en rigtig dejlig dag.

    SvarSlet
  17. Super smuk kort du fik tryllet frem i går, fed detalje med glasset.
    Ses inden så længe

    SvarSlet
  18. Sikke et flot kort, med en masse fede detaljer.

    SvarSlet