onsdag den 7. august 2013

En dies jeg må have...

... er da helt afgjort den der skærer dette hønsetråd!
Jeg var på Kaffebesøg hos Bodil forleden - og hun havde lavet nogle udstansninger til mig med den fede dies hun for nylig har købt. Den MÅ jeg også eje - hihi.
 Om aftenen lavede jeg dette kort - med lidt af hvert fra Skrivebordet *G*
Papiret er igen fra Pastel blokken (har jeg sagt jeg er VILD med den blok? - og især størrelsen den har *G*)
 Metalskiltet har jeg lige købt sammen med andre forskellige. De er da skønne..!
Og se lige hvor fin det hønsetråd er skåret... hvabehar?
 Sommerfuglene er gamle glansbilleder.
 Jeg fik så også afprøvet min nye Joy dies med sommerfugleborten - den er lækker!

I aften har min nevø inviteret sig selv med forældre på aftensmad (og computerassistance fra Fætter *GG*)
Så de kan få min nyligt selvopfundne Kalkunlasagne :) med salat og brød.
God onsdag i sommerDanmark.
Knus

20 kommentarer:

  1. Det er et flot kort, du har lavet.
    Jeg har også investeret i den hønse die ; )

    SvarSlet
  2. Den er også bare lækker. Giver en rigtig god effekt på dine flotte kort.
    God dag og velbekomme. :0)

    SvarSlet
  3. Flot kort. Rigtig fint skilt - Og ja den hønsetrådsdie er fantastisk!!

    SvarSlet
  4. Rigtig lækkert kort og jeg har også lige købt den skønne die... den er da et must... hi hi

    SvarSlet
  5. Igen et superflot kort her Pips, du kan bare få noget smukt ud af hvad some helst. Men må indrømme den die er da bare for skøn, og den kom også lige til at gå med mig hjem her i lørdags. Har godt nok ikke lige fået noget lavet med den endnu, men har skåret et par stykker, og den skærer bare some en drøm, så den dkal garanteret nok blive flittigt brugt.

    SvarSlet
  6. Jeg kan godt forstå du må eje den die, jeg har den også, den er super anvendelig. Dejligt når man kan låne af hinanden og hjælpe med udstansninger. Lyder hyggeligt med gæster til spisning i aften. Kh 10na

    SvarSlet
  7. UHA den overvejer jeg også - og dejligt at se den brugt, for jeg har egentlig tænkt - "tja - hvor mange kort med høns og kyllinger skal jeg lige lave" =0)

    SvarSlet
  8. Flot kort Dorthe - og den die har også forvildet sig ind i min die-samling..

    SvarSlet
  9. Jepz den hønsenet die ku' godt blive en af de ting, der får mig til at investere i en Big Shot *G*
    Skønt kort - og jeg ER altså lidt vild med dit "lidt fra skrivebordet-koncept" - det kommer der nogen skønne kort ud af :)
    Glansbilleder...??...gad vide om der ikke skulle lige nogen et sted her i huset, der kunne komme til ære og værdighed igen ;)
    Ha' en skøn dag :)

    SvarSlet
  10. Hvor er det et fint kort med en skøn die, jeg vist også skal på jagt efter.... Den gad jeg godt eje... som altid flot pyntet og lækre detaljer.

    SvarSlet
  11. Super flot kort, og jeg synger i samme kor: Looooove chicken wire dien...... :o)

    SvarSlet
  12. Super flot kort med lækre detaljer. Den die må vist bestilles. :-)

    SvarSlet
  13. Skønt kort, og mange fede detaljer ;-)
    Dien har jeg købt, den ligger og samler støv i et hjørne sammen med alt det andet...Min kreativitet er pist væk !

    SvarSlet
  14. Virkelig flot kort. Forstår godt du er vild med dien, det ser fantastisk ud hvad den kan.

    SvarSlet
  15. Det er da en sjov ide med "hønsetråd" men er det ikke vanskeligt at lime fast? skønne kort du altid for frembragt, osse selv om det kun er overskudet fra dit arbejdsbord. knus morkaren.

    SvarSlet
  16. Superflot igen, igen. Den die ville jeg da egentlig også gerne have. den er for lækker. (køb evt 2 og vi deler transporten. )
    Jeg skal i scrapklub i aften - og glæder mig til at få gang i det hele igen.
    Og så tæller jeg ned til den 24. .....
    Hyg dig med gæster og lasagne.

    SvarSlet
  17. Wauooo sikken et flot kort. Kan godt forstå at du må eje den die. Jeg tror også lige at den kommer på min ønskeseddel.

    SvarSlet
  18. Skøn skøn kort, som altid fra fra din hånd :-) og ja de er sgu da lækker den die😊

    SvarSlet
  19. Super skøn kort du fik lavet, - jeg er også meget glad ved den die, - hvis du kommer til at mangel hønsetråd siger du bare til, - så kan du låne den en dag eller to, ind til du selv få en købt.
    Ses i morgen

    SvarSlet