tirsdag den 2. juli 2013

Tøsekort med nyindkøb...

I dag har jeg endelig været i Odder og se Gittes nye butik.
Jette, Asta og Bodil var med - og vi havde en hyggelig tøsetur!
 Og selvfølgelig blev man fristet og fik en posefuld nyt legetøj med hjem.
Dette kort er lavet med lidt nyindkøbt og en del fra "lageret" (hoost)
 Papiret er fra Pion Design, farverne er så fine!
Det lækre bånd jeg har brugt til sløjfen har jeg fået af søde Heidi fra Norge. Hun vidste jeg er vild med det bånd - og forleden var der en sød hilsen i min postkasse fra hende.


Sommerfuglene er fra et udstanset ark vi har i Hobbygaarden.
Den højhælede sko og metalblomsten er fra mine dimsekasser - som jeg altså har en del af.
 et ur... også fra dimsekasserne
og så de små træfugle som jeg købte på Convention.

På Hobbygaardens blog har jeg også blogget i dag. 
Et kort med længe ventede blomster der endelig kom hjem i sidste uge - det kan I se HER.

Tak for besøg her hos mig :)
Knus

9 kommentarer:

  1. Femenint og tøset, det har du helt ret i, men vi er da mange der elsker de farver. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Wow Dorthe, this is beautiful. Love it.
    Gr Elly

    SvarSlet
  3. Lekkert kort. Så mange fine detaljer. Klem synnøve

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare flot Dorthe, virkelig smukt arbejde og fantastiske detaljer. Du finder bare altid så lækre ting at sætte sammen, og det her er da bare overcute, og det er dit blomsterkort på Hobbygårdens blog også. Begge er sååå smukke og fine lavet begge to.

    SvarSlet
  5. Rigtig fint og tøzet - ha' en dejlig aften :)

    SvarSlet
  6. Eiihh...du elsker bånd, jeg elsker bånd...du elsker dims...jeg elsker dims! Pips, vi er et match made in heaven...hi hi hi...
    Super flot kort du har lavet og jeg er vild med farverne...rigtig dejlig tøset :-)

    SvarSlet