mandag den 15. juli 2013

Theas fødselsdagskort....

Lørdag havde Thea fra Fødselsdagsgruppe 4 fødselsdag, og til hende lavede jeg dette kort:
Papiret er fra 6 x 6 blokken til G45´s Secret garden, det er dejligt sommerligt i farverne.
Udstansningen er lavet med dies fra Memory box - på mit nye Vidunder!   

 Den fine blonde har vi fået hjem i Hobbygården for nylig - det samme gælder de hvide metalhjørner.

Så skulle min veninde også bruge et kort til en kollega der har fundet nye udfordringer. Der sprang jeg over hvor gærdet var lavest og lavede et lift af Theas kort :)


 Mit nye vidunder er sådan en fætter her:


Den fik jeg i fødselsdagsgave af mine 2 fantastiske chefer. Hvor heldig er man så?
Jeg er vild med den - og det er min dårlige arm også! 
---
Jeg er ramt af omgangssyge og kan desværre ikke komme på job :( - og jeg har bestemt ikke tid til at være hjemme! 
God ny uge til Jer.
Knus

18 kommentarer:

  1. Et par rigtig søde kort igen Dorthe med masser af lækre detaljer overalt, og jeg er helt enig, de hjørner og den blonde er bare superfed, og får kortene til at ligne en million.
    Og igen WAUW sikken en fødselsdagsgave fra dine chefer, det er da godt nok vildt, men også superlækkert for dig. Håber da så sandelig at den hjælper din dårlige arm rigtig meget, så du kan lave meget mere af dine lækre ting.
    God bedring med omgangssygen, jeg håber da, det snart er ovre, og du får en rigtig god uge.

    SvarSlet
  2. Tusind tusind tak for det smukke kort, det er blevet beundret utallige gange!!!

    Rigtig god bedring, håber du snart er frisk igen.

    Knus

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor er du heldig med sådanne nogle bosser. Det er BARE drømmemaskinen, jeg drømmer stadig hihi.
    Dine kort er super flotte som altid, tak for kigget.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et fint kort og rigtig god bedring med dig.
    Hils på jobbet, når du er frisk igen.

    KNUZZZZ

    SvarSlet
  5. hvor er kortene sød. Super sommerlige og romantiske.

    Lækker gave....

    God bedring, Dorthe.

    SvarSlet
  6. Virkelig smukke og gennemførte kort. Rigtig god bedring til dig.

    SvarSlet
  7. smukt kort og tillykke med vidunderet og god bedring

    SvarSlet
  8. Flotte kort. Sikke en lækker gave at få.
    Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  9. Nydelige kort!
    God bedring til deg.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  10. Fine kort, som sædvanlig havde jeg nær sagt, og hvis omgangs syge er det samme som jeg lige er kommet over, så har jeg oprigtig ondt af dig (jeg var indlagt to gange og tabte ti kilo på 14 dage (de fem er nu kommet på igen, træerene gror jo ikke ind i himlen)) din fødselsdags gave er super skøn, den er også på min ønskeseddel, men det er jo ikke nemt når big shotten ikke fejlir en disse. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. 2 rigtig flotte kort og sikke en flot gave... ja mine chefter gir nok ikk sådan en... hi hi... ( Kalundborg kommune ) og go' bedring...

    SvarSlet
  12. Kjempefine kort du har laga. Håper du blir frisk snart klem synnøve

    SvarSlet
  13. Hej

    Rigtig flot kort,som altid laver du nogle flotte kort.
    Hor køber du de træspoler som du bruger til at rulle papir på

    Hilsen tove

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem har vi bl.a. nogle af i Hobbygården :)
      Og tak for kommentar :)

      Slet
  14. To fantastisk smukke og sommerlige kort med lækre detaljer ;O)

    SvarSlet
  15. Hvor er det et par søde kort begge to! :)
    Håber snart du er frisk og på toppen igen :)

    SvarSlet
  16. Rigtig fine kort begge to - og sikke fine nye blonder !
    Tillykke med din nye maskine. Skønt - men så får du jo slet ingen motion mere.....haha.
    Håber du er på den igen, og vi finder da en ny løsning - engang når det er scrappevejr. DET er umuligt lige nu at have papir i hænderne, for det hele klæber bare.

    SvarSlet
  17. Nogle rigtig flotte kort og selv om du "misbruger" kortet til Thea, som inspiration, så er det nu ikke super nemt at se. De bare så flotte på hver deres måde! De dråbeformede halvperler har fået en rigtig god plads på kortet til Thea...jeg manglede lige en idé til at få mine brugt :-)
    Den maskine er da ikke noget særligt...slet ikke...overhovedet ikke....jeg er slet ikke misundelig...overhovedet ikke...nej nej nej...jeg vil ikke ha sådan en...overhovedet ikke....slet ikke....ikke på vilkår!!!!!!!!

    SvarSlet