tirsdag den 9. juli 2013

Sidste kort fra klubben inden ferie :)

2 kort jeg fik lavet i klubben i torsdags. Jeg har bare glemt alt om dem til nu - :)
Det første er lavet med Pion papir fra Almas Sewingroom eller hvad det nu hedder ...
 Bøjlerne fik vi hjem i Hobbygården lørdag - de er da bare så fine!
 En lynlås fra genbrug har jeg også brugt her.
 og mit yndlingsstempel for tiden :)
 Til det andet kort er der også brugt Pion papir "Vintage garden"
Lækre lyse og tøsede farver :)
 Lidt forskelligt dims fra gemmerne..... 
 Sommerfuglene er også klippet ud af et Pion Design ark.
Tak for besøg og kommentarer.
Det bliver ikke til meget på Scrapfronten her - men lige pludselig kommer det nok igen... lige nu er tiden bare ikke rigtig til det.
God ferie til Jer der har det... jeg har ikke!
Knus

14 kommentarer:

  1. det er jo skønne kort som altid :-)

    SvarSlet
  2. Nydelige kort!
    Gratulerer så mye med dagen som var:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  3. 2 rigtig flotte kort her igen Dorthe. Smukt arbejde og super lækre detaljer på begge to.
    Og rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen her for et par dage siden. Håber du havde en fantastisk dag. Du fik ihvert tilfælde nogle superlækre kort, så jeg.

    SvarSlet
  4. Rigtig skønne kort du har lavet - og tillykke med gaven fra cheferne - du er lykkens pamjulefis, men det er sikkert velfortjent

    SvarSlet
  5. Super flotte kort du fik lavet, mange fine detaljer som altid når du laver kort.
    Ses på torsdag til spisning

    SvarSlet
  6. Sikke en masse fine detaljer du har gang i. =0)

    SvarSlet
  7. 2 flotte kort med rigtig mange søde detaljer...

    SvarSlet
  8. Det er to skønne og feminine kort. Den bøjle er super fin

    SvarSlet
  9. Lækre kort!! Den lille bøjle er SÅ fin... !!

    Knus :)

    SvarSlet
  10. To super flotte og lækre kort og så mange fine detaljer ;O)

    SvarSlet
  11. så flot med mange lækre detaljer. her bliver det heller ikke til så meget som jeg kan vise på min blog men som senere kommer på Sizzix blog og så er det jo også om at nyde det gode vejr når det nu er her
    Du må have en god weekend

    SvarSlet
  12. Så flotte kort....as usual...;-) Den bøjle er bare sød, men der er bare så mange flotte detaljer på dine kort!

    SvarSlet