søndag den 28. juli 2013

En længe ønsket embossingfolder..

landede forleden i min postkasse. 
Og i aftes fik jeg lavet et hurtigt kort - bare for lige at afprøve den :)
Det er ellers helt utroligt lidt jeg opholder mig i mit scraprum for tiden... men sådan må det være lige nu. :)
Her er kortet jeg fik lavet.
Jeg har brugt lilla karton og et par papirsrester.
Metalblomster (der snart kommer i Hobbygården) og lidt blomster.
Og så varer det ikke længe nu..... :) Hobbygårdens Internetbutik er lige ved at blive en realitet :)
Oooohhh.... hvor jeg glæder mig!! 
Den fysiske butik begynder at tage form efter udvidelse og omrokering - og der skal være klar til åbning efter ferien på fredag! 
Det bliver GODT! :)
---
Der er også mindre end en måned til Vi afholder Scrap i Billund for tredie gang ... 
så der sker ting og sager lige nu.

God ferie til Jer der har det... og ellers bare forsat god sommer - hihi.
Knus

20 kommentarer:

  1. FLot kort. Den embossingfolder har jeg også kigget på længe :D

    SvarSlet
  2. Yndigt kort og ja, en lækker embossingfolder. Jeg glæder mig til netbutikken kommer i luften. Spændende!!

    God søndag og fortsat god sommer :)

    SvarSlet
  3. Rigtig yndig kort og ja den embossingfolder er bare savlelækker!

    Uh glæder mig både til webshoppen går i luften og til Scrap i Billund
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  4. Superlækkert kort. Jeg har heller ikke været for kreativ her i sommer, men kan mærke lysten kommer tilbage. Kan lige starte med 14 indbydelser til yngstebarnets fødselsdag :-/, har set de flotte billeder fra Hobbygården, UHA det ser godt ud. Glæder mig vildt til vi ses i Billund. God søndag til dig. Kh 10na

    SvarSlet
  5. Super flot kort, og ja den folder er bare helt fantastisk. Har haft den et stykke tid, og er bare rigtig glad for den, den er sååå cool til rigtig mange ting ag passer bare til næsten alt.
    Det blir da super, at den webshop kommer også, så kan vi alle få fingre i alle de lækre ting, du altid vidser her, men som vi andre ikke kan finde, så det blir da spændende at se.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godtnok slet ikke alle tingene der kommer i Webshoppen :) hihi

      Slet
  6. Virkelig flot kort. Sjovt at se folderen brugt i andet end hvidt karton for en gangs skyld, det ser rigtig godt ud. Glæder mig til netbutikken og til vi forhåbentlig snart skal forbi butikken igen. God søndag.

    SvarSlet
  7. Så dekorativ den embossingfolderen var. Elegent kort.

    SvarSlet
  8. Rigtig lækkert kort Pips! Det er fedt at se embossingfolderen brugt med en andet end hvidt karton. Jeg er ikke helt færdig med min "hvide fase", men godt at se hvorledes den lilla Scrap i Billund og sørme også til at se netbutikken åbner. Jeg tror dog også, at den fysiske butik kræver et visit ;-) Rigtig god sommer til dig!!

    SvarSlet
  9. Super flot kort og alt det andet du har lavet siden jeg var her sidst;-) forsat god sommer.
    Sanne

    SvarSlet
  10. Super smukt og elegant kort og, ja, den embossing folder er da bare super lækker ;O)

    SvarSlet
  11. Lekkert :)
    Nydelig embosset. Må på min liste også.
    Håper du har hatt en fin sommer.
    Klem Connie

    SvarSlet
  12. Smukt, og vi er mange der glæder sig til slarafenland åbner. knus morkaren.

    SvarSlet
  13. Lækkert, lækkert kort. Og den embossingfolder er bestemt et hit.
    Ja, vi er jo nogen der glæder os til den 24/8.

    SvarSlet
  14. Rigtig smukt kort - og kan da godt forstå du lige måtte afprøve den nye folder ;)
    Det bliver da super godt at der kommer endnu en web shop - det glæder jeg mig til...så er der jo flere steder at fordele kronerne *G*
    Ha' en dejlig aften :)

    SvarSlet
  15. Super lækkert kort og sikke da en lækker embossing folder! Lyder dejligt...og dyrt med en nye webshob :)
    Fortsat god sommer. Jeg er godt ærgerlig over, at jeg ikke kan være med i Billund, selvom Kreta nu heller ikke er så ringe! ;)

    SvarSlet
  16. Super lækkert kort med din nye embossing folder
    Jeg skal love for der sker noget med butikken du arbejder i... godt du fik det job

    Ha en god aften, knuss

    SvarSlet
  17. Lækkert kort og ja den embossing folder er vild flot. Glæder mig til webshoppen åbner og ikke mindst til Scrap i Billund

    SvarSlet