lørdag den 1. juni 2013

Omsider fik jeg lavet et LO ...

Jeg startede på det torsdag aften i klubben - og i går fik jeg det så lavet færdigt.
Billedet er af min yngste niece (da hun var sød ... hehehe)
Papirerne er fra Maja Design.
 På ringen rundt om fotoet, der iøvrigt er lavet af "affaldet" fra Dusty Attic Clocks arket, har jeg først snoet noget organzabånd - og derefter pyntet med lidt blomster. 
 Hønsetråden fik en gang gesso, og så har jeg sat bittesmå perler i alle hjørnerne med vidunderblyanten.
For jer der ikke har set/ kender blyanten kan I læse om den HER.

 Den lille bamse købte jeg da vi var nogle tøser der var på tøsetur sidste sommer. Han er da kær ikk?
 En masse forskellige blomster, den med kameén er hjemmelavet.
 Punchsættet jeg har brugt på LO´et er et af de nye fra Martha Stewart - det er SÅ flot synes jeg.

Rigtig God weekend til Jer der har weekend, jeg skal på job i dag. (Jubii)
Tak for besøgene og kommentarer - De betyder så meget!
Knus.

16 kommentarer:

  1. Super skønt layout.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Fantastisk flot LO og som altid med et hav af fine detaljer...

    SvarSlet
  3. Ja, hvorfor laver du ikke så tit layout for dette er super lækkert med så mange fine og lækre detaljer ;O)

    SvarSlet
  4. Det er så lækkert et layout... flotte farver og så fin en detalje med hønsenettet

    God weekend og god arbejdslyst til dig, knuss

    SvarSlet
  5. Hvor er det et flot layout. Fuld af skønne detaljer.
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Aldeles nydelig LO!
    Søtt bilde og flotte detaljer:)
    Liker alt her.
    God helg, klem:)

    SvarSlet
  7. Super fed layout, med mange flotte og fede detaljer, godt du har din super blyant - ellers havde du ikke fået alle de små perler på (den er bare så gó) - god arbejdsdag til dig.

    SvarSlet
  8. WAUW hvor er det bare flot Dorthe, og jo den bamse er da bare for cute. Jeg har aldrig set så lille en bamse tror jeg. Men hele LOét er fyldt med lækre detaljer overalt. Bare såååå flot lavet.

    SvarSlet
  9. Den er bare så flot:) Tror der går lang tid før jeg er lige så "scrap" til scrap:)

    SvarSlet
  10. Øjjj... hvor er det flot, - du burde lave mange flere LO'er, - du er virkelig dygtig til det - BOM
    Du må gerne tage blyanten med på lørdag, så vi kan se vidunderet i funktion, - og så snakkede vi om nogle stickers, som jeg også gerne ville se IRL, - du ved ;-)

    SvarSlet
  11. Super fint layout - og detaljerne er du som altid bare skarp til ;)
    Go' weekend :)

    SvarSlet
  12. Fantastisk flot og gennemført LO

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare flot. Fantastisk som du kan finde på små sjove/fine detaljer. Feks ringen om foto - og så er din cluster jo bare fantastisk. Incl den søde bamse.
    (Kan ikke huske, om jeg har fortalt om vores årlige grillaften med de store piger - netop den lørdag hvor Kimic har inviteret....)
    God søndag herfra.

    SvarSlet
  14. Genomtänkt och jättefin layout. Gillar (givetvis) alla fina blommor tillsammans med det svartvita fotot och alla dekorationer.
    Kram!

    SvarSlet
  15. Fantastisk flot LO og sikke en masse dejlige detaljer! Hønsenettet er virkelig flot på et LO. Hvor det dog varmer mit hjerte at læse du jubler ved tanken om at skulle på job!! Det er SÅ dejligt at høre ;-) Håber iøvrigt jeg kan komme på visit i butikken en dag, hvor du også er der ;-)

    SvarSlet