fredag den 7. juni 2013

Kort med blonderamme.

I aftes i scrapklubben fik jeg lavet et par kort. Det ene af dem kan I se her.
Jeg har brugt papirer fra Maja Design.
 Blonderammen er købt i Netto for længe siden.
 Lidt blomster kan jeg altid finde plads til.
 Chipboard hjørnerne er fra dengang jeg kastede mig ud i at købe fra Polen - hihi.
 Motivet er fra Digital Paper - de er så fine!
I morgen skal jeg til Scrap i Esbjerg sammen med Bodil - det glæder jeg mig til, der er altid så hyggeligt!
God Weekend!
Knus.

12 kommentarer:

  1. Et rigtig flot kort her Dorthe, virkelig vellavet og fuld af fine detaljer alle vegne.
    Håber I får en rigtig god dag imorgen alle sammen.
    Og rigtig god week-end.

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint. Utroligt at du kan nå at lave flere kort med så mange ting på, på en aften......Men måske er det fordi du ikke snakker så. haha.
    Rigtig god fornøjelse i Esbjerg. Og hils Fru Hansen.

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort og den ramme fra Netto er da bare genial! Så flot. Jeg var også til scrap igår og fik din hilsen fra Pia ;-) Tak for det :-) Jeg håber du har en dejlig aften med Fru Hansen (den er nok slut nu)men du må endelig hilse hende ;-)

    SvarSlet
  4. Rigtig sødt kort dejlig farver og blomster kan man da altid snige ind på et feminint kort. Rigtig god fornøjelse i Esbjerg, glæder mig til at se havad du får lavet ;O)

    SvarSlet
  5. Hvor er det sødt med alle dine fine detaljer... Ser godt ud murstene bag billedet

    Ha en god weekend og god tur til Esbjerg, knuss

    SvarSlet
  6. Super sødt kort - og ja blomster er der ALTID plads til ;)
    Ha' en skøn weekend :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det et fantastisk smukt kort - og selvfølgelig er der plads til blomster, det skal der være.

    SvarSlet
  8. Super skønt kort.
    God fornøjelse idag.

    SvarSlet
  9. Hvor er det et super flot kort.

    God weekend

    SvarSlet
  10. Smukt kort, så fint med blonde rammen

    SvarSlet
  11. Smuk som altid når du har lavet et kort, fine detaljer, smuk ramme, mon ikke jeg også har sådan en.
    God weekend

    SvarSlet
  12. Adeles nydelig kort!
    Lekre farger og pynt:)
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlet