søndag den 23. juni 2013

Et par liftede kort.

Torsdag aften i klubben havde jeg igen pakket kit efter et par kort fundet på Pinterest.
Det er så dejligt nemt når man ikke lige selv er vildt inspireret til at få pakket noget.
Og det kom der disse to kort ud af.

Papiret er fra Maja design. Udstansningen har jeg fået af Henriette :)
og blomsterne er fra WO. 



Jeg synes det er fedt at eksperimentere lidt med at rive papiret på forskellige måder. Dette kort er lavet med papirer fra Glitz Design.

Det bliver ikke til meget bloggeri for tiden - hverken med at blogge her på min egen blog, eller med at besøge I andres. Tiden flyver afsted og jeg når ikke alt det jeg gerne vil - men så når jeg noget andet ;)
I dag er det dog også blevet til et blogindlæg på Hobbygårdens blog med et par kort - dem kan I se HER.

Tak for besøg og søde kommentarer.
Knus.

15 kommentarer:

  1. Flotte kort begge to, og nogle ret sjove detaljer. Især de hjørner du har lavet på det sidste er eret fede.

    SvarSlet
  2. super flotte kort, du må også have en god Sct.Hans

    SvarSlet
  3. Pinterest er fantastisk! Skønne kort du har lavet! Vi ses vel i aften på Bloksbjerg? ;)

    SvarSlet
  4. Flotte kort. Jeg er vild med det første. Lækker farve og element sammensætning!
    God Sankt Hans.

    SvarSlet
  5. Super flotte kort med så mange lækre detaljer og skønne sommer farver ;O)

    SvarSlet
  6. Super flotte kort du har fået lavet, jeg så dem slet ikke i torsdags, godt du har lavt dem på bloggen, smukke detaljer som altid.
    God Sankt Hans til dig og søn
    Vi ses

    SvarSlet
  7. Lekre begge to:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  8. Super lækre kort du har lavet her i skønne designs... også kortene på Hobbygårdens blog er så flotte.
    Rart at høre fra dig engang i mellem ;-))

    Ha en god uge, knus

    SvarSlet
  9. Super smukke kort begge to - og en fed måde du har lavet hjørnerne på det sidste :)

    SvarSlet
  10. Super flotte kort og hvor er du heldig, at have din helt egen udstandser i Henriette ;-) Jeg er ret imponeret over din "riveteknik" på det nederste kort! Det ser sørme god ud! Og sidst men ikke mindst: Pinterest rules!!!...hi hi hi..

    SvarSlet