onsdag den 26. juni 2013

Et kort til en Student.

Min søster skulle bruge et kort til en Student.
Kortet skulle være i huens farver, med navn og Student 21-6-13
Så jeg lavede dette kort til hende.
Jeg er lidt vild med de bannere - det er første gang jeg bruger dem. De er fra et Marianne Design Collectable sæt med søde tekststempler og disse 2 dies.
I dag håber jeg på at få scrappet lidt - altså at inspirationen gider gå med i Scraprummet - for det kniber lidt med den synes jeg.
God onsdag derude.
Knus.


17 kommentarer:

  1. Smukt og elegant kort :) Jeg sender dig noget af min inspiration - har massere af den :)

    SvarSlet
  2. Super flot kort. Håber du kommer i Scrap-værelset og får lidt lavet. :0)

    SvarSlet
  3. Flot studenter kort, og smut du bare ind og pil lidt ved papiret, så kommer inspirationen helt af sig selv. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Lækkert kort og den banner skal jeg da lige kigge nærmere på...mums

    SvarSlet
  5. Kjempeflott kort. Så nydelige de diesene og flotte farger. Klem synnøve

    SvarSlet
  6. Lækkert kort, håber du fandt inspirationen idag ;O)

    SvarSlet
  7. Nydelig kort!
    Lekre farger og pynt:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  8. Smukt studenterkort - og den inspiration skal såmænd nok komme igen...det gør den altid :D

    SvarSlet
  9. Rigtig sødt kort og den urskive er altså så anvendelig.
    Jamen sådan går det op og ned med inspirationen. Du har jo mange dage, hvor du bare kan lave den ene fine ting efetr den anden....så det skal nok komme igen.
    God dag - jeg får nok svaret på mail i dag.

    SvarSlet
  10. Super sød studenterkort, mange fine detaljer
    God weekend

    SvarSlet
  11. Super flot kort og dejlige farver du har brugt. Jeg kender også fornemmelse af, at inspirationen er væk, men bare rolig!! Den kommer snart tilbage igen ;-)

    SvarSlet